It´s amazing how one day Someone walks into Your life and suddenly You can´t remember how You lived life without Them!

Tere ilusad inimesed! :)
Olen Teid ikka päris kauaks unarusse jätnud!
Vahepeal on alanud see armas koolike.
Olen siis nüüd 10. klassis, Kadrina Keskkoolis, muidugi :)
Meil on üks suur klass, 42 õpilase ning 2 klassijuhatajaga. Jah, meil on 2 toredat klassijuhatajat.
Tegelikult on see väga segane hetkel, näiteks osasid klassikaaslasi näen vaid korra nädalas :)

Aga ma ei kurda, kõik on väga tore!
reedel, 21. september oli meil siis Rebaste Rets.
See oli päris tore :) Ega jah, ma pidin põlvili roomama mingi paar meetrit, siis hästi ruttu banaani alla kugistama ja siis võttis Nils mul jalgadest kinni ja ma pidin mingi käte peal kõndima. Hmm tore, ega jah, tundsin, et see armas banaan tuleb lihtsalt kohekohe mul välja :)


Aga nii reedene päev kui õhtu jäävad mulle eluks ajaks meelde ;) Õhtu omas ikka korralikult ära :P
Aga noh sellest ajalugu vaikib :P Aga võin Südamest öelda, et see õhtu oli üks mu elu parimad!!
Hmm, muideks 8. septembril tõi emme koju ühe linnu ja siis ta oli haavatud vms, ja siis ma üritasin teda ravitseda.. aga noh õhtul kell 17:00 suri ta mu käte vahel ära :(((
Matsin ta maha ilusti ja noh tegin talle hästi kena haua.
Ahjaa, teate.. Kadrinas on üks eit (nime ei maini), ta ei meeldi mulle üldse eks. Sest ta nii ülbe ja räägib teistest taga.. Ja siis tuli välja et ta ütles minuga kohta midagi, küsisin siis Raunolt "mis see loll mõrd mu kohta ütles?" ja Rauno hakkas naerma, ta ei tahtnud üldse öelda.. Ja siis ma pinnisin teda ja ta ütles "Ta ütles ka, et Sa lollakas mõrd" :)
Hahaha, eino, muidugi, Loll mõrd tunneb ikka omasuguse ära :P Edu Sellele eidele, igastahes. :)
Eile käisin empsi ja Vivikaga rabas jõhvikal :) Suht jah, tore oli 5 tundi kuskil lollis rabas müttata :)
Haha, muideks seal mingi kui hakkasime rabast välja minema, siis meie tulekujälges oli Karukõndinud :) hahaha, mõmmmmõmmm, :P
Ahjaa, leidsin eile väikse rästikupoja ka seal rabas :)
Tahtsin ta koju kaasa võtta :P aga issi ei luband :D muidu oleksin ta võtnud :D
Muidu täna mu armsal vennal sünna :P Jejeje :) pidu :D
okok, ma ei jaksa enam kirjutada :)
luban, et ma ei unusta Teid :P
tsaumusud :)
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused