Love is like a wind. You can't see it, but You can feel it!



Hey!
Nüüd pole ma tõsiselt pikka aega kirjutanud ja nüüd tulebki selle aasta viimane postitus! Jah, täna ongi 2012 aasta viimane päev.. Mis päev, õhtu juba..  Mõned tunnid veel ja algabki uus aasta. Ma ei oskagi tegelikult kohe millestki rääkida. Rotu on juba nii suureks ja paksuks läinud, öösel ei lase ta mul üldse magada, kui ema tema puurist mööda kõnnib, siis ta rabab ema seelikusaba suhu ja hakkab sikutama. 
Ta on lihtsalt parim, mis üldse minuga juhtuda on saanud.
Viimastel nädalatel on mul mingi herne hullus peale tulnud.
Kuna issi keelas mul krõpsude söömise ära, siis hakkasin talle ostukorvi hernepurke laduma. Ja muudkui laon ja ütlen "Krõpsu ei tohi süüa, siis söön herneid"
Heh, ma ei tea isegi mis mulle sisse on läinud :)

Täna aga ema tegi liha- ja kaneelipirukaid, seapraadi, kartulisalatit ja kooki. Ja ma polegi midagi söönud veel.
Ja ma ei saa aru, miks. Mul lihtsalt pole isu. Kas asi on eelseisva aasta ootamises? Ei oska öelda.
2012 on tegelikult olnud päris tore aasta, kuid kuidagi lühikeseks jäi. Ta nagu alles tuli ja juba läheb..2012 on toonud mu ellu tohutult palju häid inimesi ja mälestusi.
Oeh, sellega seoses meenus mulle reedene päev (28. detsember).
Nimelt nägi üle pikapika aja taas Getterit :) 5 kuud ja 19 päeva ei näinud me :)
Oeh see päev jääb tõsiselt kauaks meelde. 
Ah jaa, ma olen täielik hull :) Tõsiselt!
Viimasel koolipäeval oli üks noormees kurb, üritasin igasuguste naljadega ta tuju tõsta, aga no ta naeratas vaid korraks ja siis küsisin "mis ma tegema pean, et Sa rõõmus oleksid? pean lumehange hüppama vä?"
Ja ega ma vist seda oodanudki, aga ta noogutas..
Nii ma siis jooksingi pusa väel õue ja hüppasin lumehange, tagasi tulles oli nii energiat täis et jube :) Ja mis nüüd? Nüüd olen haige! :S Köha ja nohu -.- 
Aga vähemalt täitsin oma eesmärgi, ta naeratas :)
Täna juhtus kah mul õnnetus :)
Kell 16:07 läks õue ja kõndisin ja kõndisin ja kukkusin..
Oeh ma olin siis pühaviha täis, läksin tuppa sõimasin vanemate näo täis, et mida kuradit nad lükkavad kogu lume hoovi pealt ära :)
Hihi, hetkel väga tobe mõelda et ma midagi sellist üldse ütlesin :)
Aga jah :)
Tasub veel mainimist, et viimasel ajal olen rääkima hakkanud ühe armsa poisiga :) hihi nime ei maini, aga tõsiselt, mul on selle üle hea meel, sest ta suudab vähemalt alati mu tuju rõõmsaks teha ja naeratuse mu näole tuua :)
Oeh jah :)
Ega siis midagi :)
Olge siis tublid!
Kaunist vana-aasta lõppu Teile kõigile!
Ja oma tänase, aasta viimase postituse lõpetaksin ma ühe pisikese UUE AASTA LUBADUSEGA: nimelt, luban, et uuest aastast alates hakkan tihedami sissekandeid siia tegema :)
Olge siis mõnused!
Paugutage kõvasti!
Ja veel kord soovin ma Teile meeleolukat aastavahetust!!

Bye 2012!
Leanika :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused