Love is like a wind. You can't see it, but You can feel it!

Heii!
Ma polegi ammu kirjutanud. Viimane postitus oli suhteliselt sünge, aga no ajas asja ära.

Väiksed minevikku vaatamised siis:
26. aprillil oli väike pidu koolis, 30. aprillil värvisin juukseid. 


Igatahes 3. mail oli mul siis sünnipäev, sain 17. Päev oli suhteliselt "tore". Tegelikult ei saa kurta, kuid lihtsalt mõned inimesed rikuvad alati kõik ära. Aga pole midagi.Saan hakkama..

7. mail mõtlesin, et lähen jõusaali peale tunde. Kõndisin siis rõõmsalt spordihoonesse, kell oli 14:45 ja siis avastasin ukselt sildi et spordihoone alates 2. maist kella 15:00-st lahti. 15 minutit oli küll aega, aga ma ei viitsinud oodata. Kõndisin tagasi kooli juurde vahetasin riided ja läksin jooksma. Kui olin jooksmas ära käinud, tuli vastu Riho, kelle saatsin intrasse. Kõndisin tagasi, siis tuli teel vastu Liina, kelle saatsin kõigepealt pangaautomaati ja hiljem juuksurisse. Niiet jõusaali kogus trenni sai tehtud.

8. mail paigutati meie maja juurde põllule 2 suurt sõjaväe masti/antenni. 9. mail algas ju Kevadtorm 2013. Igatahes, õhtul sõjavägi paugutas hirmsalt. Kadrinas juba kuulsin pauke, aga kui koju jõudsin, sain shoki. Sest kui tuppa jõudsin, käis selline pauk, et mu majal pidid aknad eest ära kukkuma. Suhteliselt kohutav on siin sõjaväepolügoonil elada. Maja eest seisid nädal aega sõjaväe autod ja valvasid pingsalt oma maste. Laupäeval korjati mastid ära, aga sõdurid ikka metsas :D Magavad ja norskavad ja paugutavad :D
Piiluvad põõsast püüsiga, kuidas ma päevitan :D lahe ju :D valvavad vähemalt mind :D


9. mail oli meil klassiüritus Perepäev. Ütlen ausalt, et mind tegi see üritus kurvaks. Just sellepärast, et mul oli hetkeks tunne, nagu mul poleks vanemaid. Ema ja isa keeldusid tulemast. Kui olin ära esinenud ja kõik sööma suundusid, sõin ka ühe koogi tüki ja läksin kööki ja hakkasin tuimalt nõusid pesema.
Iga inimene, kes kööki astus ütles"oo kui tubli" jne. Kuid tegelikult jah, keegi ei näe ju mu sisse ja ei teadnud mida ma tegelikult tundsin.
Igatahes see selleks.

10. mail käisin vallamajas koos Sandri, Marko, Siimu, Krõõda ja Kaisaga, mingil Vote 16 uuringul, mille oli tellinud justiitsministeerium, ning küsimuseks mida arutasime oli "Noorte arvamus valimisea langetamisest 16-eluaastani". Suhtelist tore oli, aga kahjuks pidin enne lõppu lahkuma.
Kodu teel oli suhteliselt kuri ja tujust ära, sest vanemad rikkusid tuju. Venno helistas mitu korda ja ma tuimalt sõimasin ta näo täis. (kahetsen) :S
Siis helistas mingi võõras number, see oli Tolla. Oleksin vist tema näo ka täis sõimanud, aga no ta lõpetas enne kõne ära.
Ja siis kohe järgi tegi Henri vastaka. Vot siis oli mu karikas täis ja helistasin tagasi ja mõtlesin et elan oma viha tema peal välja. Olin nii kuri. Ta vabandas, et valis vale numbri ja mida iganes ja siis ütles ta nii armsalt "Aga polegi Sinuga nii ammu rääkinud" hahhaha, mida iganes :D
10. mail möödus ühest saatuslikust päevast 2 aastat, hhha, palju õnne :D

11. mail käisime klassiga Vainupeal, koolisuvilat koristamas. Suhteliselt tore ja lõbus oli :) Mulle meeldis :)
Sain seal külma ka, sest jube palav oli tööd tehes ja siis võtsin pusa pealt ära :D teisipäevaks olin juba haige :D ja kolmaspäeval polnud enam häält absoluutselt :D

Teisipäeval 14. mail käisin veel tervisetõendit tegemas :) Sain õnneks selle kätte :P ja kõik korras :D
Kolmapäeval oli mul aga jube hääl koolis olles, et viimaseid tunde ma enam vastu ei pidanud. Kutsusin issi järgi ja läksin koju :D
Neljapäeval 16. mail ma kooli ei läinud, sest mul oli vaja reedeks terveks saada :P See oli siis teine päev mil möödus 2 saatuslikku aastat, igaveseks :D midaiganes ausalt :D

Reedel sain siis numpskariga kokku :P
Omg, ta väntsutas mind :D 5 tundi tuimalt ringi kõndida sellise palavusega, kui pole terve päev midagi söönud, no omfg, see on kohutav :)
Nägime Sandrit ja Andreast ka, need arvasid et ma purjus :D Kuigi tegelt olin päikese pärast uimane :D
Enelin ja Katzi tulid ka vastu :D Tegin neist pilti ja siis liikusime edasi musuga :)
Aga igastahes parim õhtu mu elus :) 


Nilsil olid täna koolis lühikesed püksid jalas ja plätud ja siis läks keemia klassi, võttis plätud jalast ära, asetas oma karvase jala õpetaja lauale, silitas oma säärt ja ütles pervo häälega: "Õpetaja palun pange mulle viis"
Nagu midaiganes Nils :D

Siis täna sain Janelyga rämedalt nalja koolis :D Nagu klatsime räigelt taga mõnda inimest, järsku jään mõttessse ja ütlen tuimalt "See on ju see sama eit, kellest see kutt rase oli"
Janely naerab räigelt ja mina ei saanud arugi algul miks :D
Te saite aru? :D Kui ei saanud siis lugege seda mu öeldud lauset uuesti :D hahha mida veel :D
Siis jälitasime mingit eite kes oli Getteri moodi :D omg nii mark :D
oh jah muside värk :)


Omgomg, suurim uudis on ju rääkimata. MA OLEN ARMUNUD <3
Täiesti pees, ma nagu reaalselt ei tea mida ma teen :) Musi on nii armas, et nagu lihtsalt niinii armas :) PARIM :)

Viimased ööd pole ma nagu üldse saanud magada, sest pean musiga kella neljani öösel rääkima :)
Eile ronisin ikka varem magama :P

Kirjutasin eile Aru Gruppi ka, et kas saaksin suvel tööd ja vastuseks küsiti, millal sooviksin alustada :)
Aga noh nüüd hakkasid vanemad näkku panema, aga ma neile veel näitan :D

Olgu ma tänaseks lõpetan :)

Tsauki,
musidkallis :)
Leanika.


Kommentaarid

Populaarsed postitused