Real love stories never have happy endings, because the real love stories never end.

Hei!
Mul on Teile lihtsalt niiiiiiiiii palju rääkida. :)
Alustan 28. juunist (reede) siis.


Nimelt 28. juunil päeval kirjutas Hannes mulle, et kas ma tahaks temaga koos Peipsi äärde minna, kontserdile. õõh, mina jooksin muidugi kohe vanemate juurde, et kas tohin inna ja värkki. 
Ja kujutate ette nad oli nõus.

Ootasin siis kannatamatult, et millal Hannes oma vanematega mulle järgi tuleb. Ja kujutate ette, see tobu juhatas oma vanemad valele teele. :D
Mina mõtlesin, et miks nad küll nii kaua tulevad. :D
Aga olgu, lõpuks nad siis jõudsid ja me alustasime teekonda Peipsi äärde.

Läksime siis Hannesega siis kahekesi Kasepää rannapeole, kus esinesid Meie Mees, Põhja-Tallinn ning Hellad Velled.
Kuna ma idu läksin lühkadega, siis ilmselgelt hakkas mul külm. Kuulasime Mehe Mehe ning Põhja-Tallinna ja hakkasime Hannese vanemate suvilasse liikuma, mis asus umbes 3-4 km kaugusel.
Muidugi oli Hannes unustanud oma telefoni autosse, niiet me pidime jala suvilasse kõndima.
Oo, ja mis veel kõige toredam, see mees lasi mu öösel räigelt üle lihtsalt.
Ütles mulle kell 12, et dvj lähme Mustvee bensukasse, see asub mingi 3 km kaugusel.
Mul nagu olgu dvj lähme siis.
Jõudsime Mustveesse, ja möödusime ühest bensukast, mis oli juba kell 22:00 kinni pandud. Hannes muidugi ütleb et "aa siit paar km edasi on teine bensukas", ta juhatas veel mingid kutid ka kellel oli räigelt bensu vaja sinna.
Mina muidugi jäin uskuma. Olime siis mingi 1,5 km umbes ära kõndinud ja siis ta järsku ütleb "okei, tegelt ma tegi nali, siis pole mingit bensukat"
mul oli nagu "wtf, miks ma kõndisin öösel mingi 5 km maha?"
Täis idu mees mul eksole, aga no sellepärast ma teda armastangi. :)
Läksime siis tagasi suvilasse. Istusime vahepeal ka Mustvee rippsillal, seal oli nii ilus. :)

Järgmisel päeval käisime siis taas jala Mustvee poes. :P Ostsime krõpsu ja musi ostis mulle Red Bulli. Teate miks? Ofc sellepärast, et ma polnud mitte kunagi varem Red Bulli joonud. :D Kohutav eksole. :D
Hannes käis mulle räigelt peale, et oo lähme ujuma. Ma läksin jalgu pidi vette ja ma ei kujuta ettegi kuidas, aga ühelhetkel olime me nagu väiksed lapsed ja tegime veesõda. :D Mjau :D

Pühapäeval õhtul alustasime siis tagasiteed.
Võin for real öelda, et see oli maailma kõige ilusam nädalavahetus, ja selle eest suur tänkjuu mu kullakallile mehele :* <3


Nädal tagasi 7. juulil aga helistas mulle Venno "kuule kas Sa minu ja Marekuga Udrikule ujuma ei viitsi tulla?"
mul nagu "dvj noh"
Läksin siis kohale, te ei kujuta ettegi millised eided Marek ja Venno on. Ausalt.
Vesi oli jumala soe ja nemad pistsid varba vette ja juba kiunusid et "issand, kui külm jne"
No lõpuks mina igatahes läksin ujuma ja siis veensin neid ka tulema.
Aga muidugi Marek lõhkus oma plätu ära ja kell oli ka palju ning ilmselgelt ei oleks nad enne ööd Tapale jala jõudnud.


Niiet siis otsustasin et pakun neile öömaja.
Hakkasime siis minu poole minema, Marek kõndis plätud ühes käes ja telefon teises, ning järsku jäi ühe suure lombi ees seisma ja ütles kurjalt "mul pohhui, ma panen nüüd kõigist lompidest otse läbi"
Hakkas siis nagu tank minema, ta ei jõudnud poole lombini kui, järsku jäi keset lompi seisma ja karjub "Mu telefon".
Muidugi otsustas ta oma telefoni lompi kukutada. Kui ta selle telefoni sealt lombist välja nokitses, oli see paras mudakänkar.
Aga teate, sel hetkel polnud enam Marek mitte aeglane tank vaid nagu reaktiivlennuk. Kus ta siis alles vuhises minu kodu poole, vihast lõhkemas. Uskuge või mitte, aga ma ei jõudnud talle rattaga järgigi. :D


Igaljuhul minu juures sai ta endale uue sõbra, minu kalli koera Aadu. Marek tunnistas üles ka suure saladuse. nimelt ta ütles Aadule nii "Türa tead türa, ma olin ka kunagi koer"
jeah just nii, mul on sellest video ka ;;
mjau. :D
Igatahes mina ja Venno parandasime ta telefoni ära. Muidugi olin MINA suurem parandaja. Ausalt. :D
Öösel panin nad siis telki magama. Mängisime veidi õhtul kaarte ka ja tegin neile süüa.

Tegin neile ja endale makarone, neile viisin makaronid telki ja ise sõin toas.
Kui aga tagasi telki jõudsin, olid mõlemad juba magamiskottides, kausid oli tühjad ja makaronid oli Venno peas ja madratsi all. :D
Ma ei kujuta ettegi, mis nad seal tegid. :D
Hommikul oli varajane äratus, sest minul läks 8 aeg rong. Nimelt läksin Tartu. 


Tasub mainimst ka see et tegin hommikul neile võileibu ja pakkusin vett ja siis Marek armus. Jah, just nimelt ta armus. Ta armus meie vette. Ta ütles nii "See on parim vesi, mida ma eales olen joonud, parim lihtsalt tahan veel"
Ja mu empsi kohta ütles ta ka, et sitaks lahe muti mul. :D
Nii said ka nemad Tapale, koos mu isaga, kui ma rongile pidin minema.
mina aga helistasin musile mingi 20 korda ja ta pani kõik kõned kinni ja lõpuks lülitas telefoni välja.
Järsku märkasin teda bussijaama juures. Küll tal oli alles tusane ja unine nägu. :D

Aga vähemal saatis ta mu ilusti rongile.


Olin siis terve nädala Tartus. Õe juures. Hoidsin lapsi, rohisin, tassisin oksi, shoppasin jne.
Kujutate ette läksin siis üleeile shoppama. 4 tundi oli ära. 3 tundi sellest istusin ma ainult ühes poes. :D

no ma ei suutnud otsustada: :D

Kuna musil on järgmine laupäev sünnipäev siis ostsin talle ka kingi ära. 

Aga see veel saladus ;;
Täna siis tulin Tartust tagasi. Kell 20:14 jõudsin Tapale, taas oli mul rongi vastas Hannes. :P
Olime tund aega väljas ka. 

Ta nii totu kiusab kogu aeg :S
ühel hetkel keerasin lihtsalt selja, istusin keset teed ja ütlesin "mina enam Sinuga ei räägi"

Ja kui ma natukese aja pärast tagasi vaatasin, siis teda polnud. Mitte kuskil. :D

Omg ta tegi mingi ringi ära ja siis tuli mu juurde.
Aga teate mis?
Ta täiega kena idu :P
Ausalt ja ta lõhn, mmmmmmmmmm, ma sulan. :)
See nii hea lihtsalt. :)

Igaljuhul, seda kutti armastan ma kogu südamest ja teda ma käest ei lase. :) <3
Niiet näps away pliksid, kes te teda jahite. :D
Aga olgu, ma nüüd kuulan oma head mussi edasi ja lõpetan.
Mingil päeval kirjutan taas, kui midagi põnevat juhtunud on. :)
Tsaukipaluki, musikallipai!!!
Leanika. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused