It's not that I can't live without You. It's that I don't even want to try.

Tere september ja mu kallid lugejad! :)

Räägin siis paarist viimasest nädalast ning võtan siis lühidalt selle suve ka kokku :)

Teisipäevaö 17. augustil tuli Merite minu juurde. Tegime niiöelda pisikese tüdrukuteõhtu alkoholivaba shampusega. :D Mis maitses nagu õunamahl. :D hihi

Kolmapäeval 21. augustil siis läksin Tapale. 
Otsustasin siis Cäroliniga Itaalia muljeid jagada ja kingituse viia. :) 
Käisime Venno ja Marekuga väljas ka natuke. Ning õhtul tegime Cärolini ja Tuuliga "väikese" tüdrukuteõhtu. Oioi, sellest ma parem ei räägi. :D
Läbi raskuste nägima siis ka lõpuks Hannest. Miks "läbi raskuste"? No ütleme nii, et temaga pole eriti kerge, aga samas öelge palun üks suhe mis poleks raske? Me saame siiski hakkama, ma loodan südamest.


 Neljapäeva (22. augusti) hommikul kell pool 8 lahkusin Tapalt bussiga. :D
Siis üleeile 30. augusti õhtul läksime Cätuga Tartusse.
Pisikesel Anetil oli sünnipäev, piiga sai 6. aastaseks. Ja siis me Cätuga arutasime nagu vanad mutid, et küll aeg läheb ikka kiiresti jne. :D

Eile käisime linna peal 4 tundi, kahjuks ei saanud midagi osta.. :S 
Nägime Zenja Fokinit ka Tasku keskuses. :D :D haha :D Käisime Macis söömas. :D Tellisime mõlemad juustunurgerieine, njomnjomnjom. :D Ja hiljem ostsime veel mõlemad kaks juustuburgerit kaasa. :D
No kujutate ette kui täis mu kõht oli peale 3 juustuburgeri söömist? :D Haha :D
Õhtul tulime siis 18:33 rongiga tagasi,  me läksime viimasesse kõige väiksemasse vagunisse. :D Ja sinna tuli mingi näitleja ka, aga krt nime me ei tea :S :S
Aga noh ta aitas mul akent lahti teha. :D jee :D
Täna käisin issi ja empsiga Rakveres

See suvi on olnud vist mu elu kõige sisukam suvi. Esimene suvi täis armastust. Esimene suvi, kus ma olen nii palju jõudnud teha. Käia Meritega Pühajärve jaanitulel, siis Hannesega Peipsi ääres, Hannese sünnipäeval, Cetrini sünnipäeval, Terve Festil ja isegi Itaalias suutsin ära käia. :D  Ning alustasin taas edukalt Hispaania keele õppimist. :)

Väga tore suvi oli. :)
Suur aitäh Teile kõigile, kes te selle suve meeldejäävaks tegite. Eriti neile kellega sai Itaalias käidud, Enely, Meryl, Ave, Melissa, Mart, Kristo, Tuuli-Maria, Triin. Ja kõige suurem tänu Meritele, Cärolinile ja Hannesele. :)
Musid teie pihta! <3

Askis keegi küsib pidevalt et keda ma armastan ja et kuidas on võimalik et ma meiki ei kanna. :D
http://ask.fm/LenskajaVodka/answer/66189676571

Aga homme algab siis kool ning soovin Teile kõigile imelist uut kooliaastat! :)
Üritan siiski kooli kõrvalt olla aktiivne blogija, loodan südamest et ma teen seda edukalt. :)
Musid-kallid-paid! :)
Tsauki! :)
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused