Real love stories never have happy endings, because the real love stories never end.

Heii!

Aeg lendab. Taas pole ma kuu aega kirjutanud. Üks kuu sellest aastatas on juba läbi ning ega ka veebruar kaua kesta.

Tegelikult alustasin täpselt poolteist nädalat tagasi kirjutamist, jõudsin kirjutada kui õnnelik ma olen, kuid ajanappuse tõttu jäi postitus avaldamata.
Täna ma seda postitust enam avaldada ei saa, sest kõik on muutunud. Selle kuu ajaga on päris palju muutunud.

17. jaanuarist kuni 15. veebruarini olin suhtes. Mis kiirelt tuleb, see kiirelt läheb, ütleks ma selle kohta. Ma ei hakka detailidesse laskuma.

Reedel, 17. jaanuaril veetsin ma ilusa õhtu Daneli, Cärolini ja Illimariga.
Järgmisel päeval käisin koolis, matemaatika olümpiaadiks veel viimast korda harjutamas.
Peale seda sõitsime Daneliga kraavi ja õhtul käis ta veel korra minu juures.

25. jaanuaril oli mul matemaatika olümpiaad, kuhu ma läksin palavikus ja väga tõbisena. Saavutasin 3. koha, ja olen sellega tegelikult rahul, sest arvestades  seda et ma olin väga haige, on see väga hea tulemus.

Sõbrapäev 14. veebruar. Käisin siis Pärnus. 4 tundi bussisõitu oli päris väsitav tegelikult. 
Kohtusin Daneli perekonnaga ja andsin talle sõbrapäevakingituse.
Sõitsime hästi palju ringi ning õ
htuks olin ma väga väsinud, aga magama ma ei suutnud jääda. tegelikult nii on juba umbes kaks nädalat olnud. Mul on jube uni, aga magan vaid paar tundi. Ma ei suuda viimasel ajal magada.
Nii ma siis magasingi kokku kuskil maksimum 4 tundi. 
Laupäeval kell 15:30 olin ma juba taas bussis ja sõitsin tagasi kodu poole.
Esialgu ma küll nutsin ja olin kurb. Aga ma sain aru, et pean olukorraga leppima. Midagi pole teha.
Detailsemalt ma Pärnus käigust rääkida ei sooviks. Mis me minevikust enam torgime.

Mis ma vahepeal veel teinud olen? Teisipäeval, 4. veebruaril tuli mul imelik idee. Nimelt otsustasin teha internetivaba kooli nädala.
No kolm päeva netis ma ei käinud ja see hakkas isegi mulle meedlima ning otsustasin järgmise nädala teha samamoodi.
Nii ma siis käisin netis viimast korda 9. veebruari õhtul ja uuesti lülitasin neti sisse reedel 14.veebruaril, kui hakkasin Pärnu sõitma.
Olen täiesti aus, tänu sellele et ma internetis ei käinud, jõudsin ma väga palju asju ära teha, eriti just õppimisega seoses.
Kahjuks see nädal ma siiski käin internetis, palju on vaja teha uurimistööga seoses ja veel igasugu muud pudi-padi. 
Muidugi esialgu oli päris raske olla isoleeritud ühiskonnast. Üksindus tunne ka, aga sellega saab harjuda.
Mu tegelikult pole väga mingit tuju siia täna kirjutada.
Eks olukord ole ka mõistetav. Aga ma üritan kõigest väest toime tulla. Kõige suuremaks toeks on muidugi mulle Merite ja Karolina. :)


Kui veab siis lähme Meritega laupäeval Club Rakverre. Vajan vaheldust. :)
Loodan ka siis et keegi teeb mu korda:) 
http://www.youtube.com/watch?v=IFkY2HteEcM

Aga olge mõnusad, külastage ikka mu aski ja tehke tuju heaks. :)

http://ask.fm/LenskajaVodka


Postitus tuleb täna küll lühike, kuid järgmisel korral teen kindlasti pikema.
Ja lõpetuseks, mõelge täna õhtul selle üle, mis on Teie elu mõte ja eesmärgid. 

Olge tublid ja musid. :)
Kallid-paid!

Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused