A broken heart is like a broken mirror. It's better to leave it broken than hurt Yourself by trying to fix it.

Heips!
Jälle pole ma siia nii kaua kirjutanud.. Tunnen end kohe suhteliselt halvasti sellepärast. Aga mis teha. Aeg läheb päris ruttu ja paljud tegemised vajavad tegemist. Anna-Liis tahtis et ma oleks eelmine nädalavahetus blogi täiendanud, palusin et ta pühapäeval meelde tuletaks aga ta tuletas seda alles eile meelde. :S

Mis siis vahepeal toimunud on?

21. veebruar külastasid mind 5 kutti. Põhjuseks oli see, et nad tahtsid siduriketast. Läksin välja, kõik oli normaalne kuni selle hetkeni kuni mu ema koera välja lasi :D Hahha, te oleks pidanud nägema kuidas 4 kutti lihtsalt elu eest jooksid auto poole, õlle kott lendas ka nelja tuule poole, peaasi et ise vaid autosse peitu saaks. :D Hahah, :)

Vabariigi aastapäev - päev nagu päev ikka, mitte midagi erilist, vähemalt meie peres.

27. veebruaril oli õpetajatel mingi värk ja siis teatud keskkooli õpilased pidid tunde asendama. Mina ja Karolina asendasime kirjanduseõpetajat. Suht ulme. :D Osad lapsed endiselt julm ülbed, aga noh hakkama saime. :D Ja sellepäeva eest tõi kirjanduseõpetaja meile Geisha komme, mm, see oli temast nii armas ja kommid olid hääd. :P

Siis 1. Märtsil käisin ma Karmo ja Kristjaniga sõitmas. Nimelt kutid tahtsid kokku saada ja ütlesin, et ainult siis, kui lubavad mul sõita. :D No ja nad olid nõus. :D Issand, mis näod neil olid, mõtetes mõlus vist neil vaid lause "naine roolis, auto kraavis". No ühes kohas oleks tegelt see isegi juhtunud, sest suht libe oli ja kusjuures minu juba jooksis peast läbi ka pilt kuidas see auto seal sügavas kraavis vedeleb, aga no õnneks saime asja kontrolli alla. :)

5. märts oli koolis kodukoha konverents "Pärijata pole pärandit". No päeva nael oli muidugi see, et paar nädalat enne seda, tahtis klassijuhataja et mina ja Mart mingit kuldkalakese ja kalamehe teksti loeks ja ta lindistas seda. Tol hetkel ma nagu ei saanud vapsjee aru et mis värk on. Ja siis nagu konverentsil põhimõtteliselt jõudis mulle kohale et ma lugesin filmile teksti peale. Igal juhul minu arvates tundus mu hääl päris naljakas. :D 
Siis sel päeval olid veel töötoad ja ma nagu suht eneseleteadmata lasin Karolinal end näite-töötuppa panna. ja siis seal tuli välja, et me õpime 2 tunni jooksul selgeks näidendi ja pärast esitame seda poolele koolile. Issand jumal, see oli nii naljakas, et ma ei suuda siiamaani naeru lõpetada. :)
Aga konverents oli üleüldiselt väga tore.
Peale konverentsi suundusid RETE omad HeTi Peresse, kus tegime Turunduse tundi. 
Ütleme nii, et päris tegude rohke päev oli. :)

7. märtsil läksin peale kooli Merite juurde, jala. :D Jala jah, sest no Henri tahtis, et ma talle seltsi pakuks ja no kuna ma niikuinii sel päeval jõusaali ei läinud, siis tegin paar mõnusat kilti kõndimist xD Siis Meritega käisime õues pildistamas ka :D Haha see oli tegelt nii naljakas, aga kuramuse külm oli. :D Ja siis õhtul viis Merite ema meid Kadrina ja läksime diskole. :D :P


8. märts oli naistepäev - mõttetu päev. Issi tõi mulle kolm tulpi ja siis valge šokolaadi, mmmm. Muidu Merite tõi ka mulle nädala sees roosi, aga no kokkuvõttes jäi see ikkagi tema juurde. :D

No ja viimane nädal möödus suht rahulikult, aga väga väsitavalt. 
Täna algas ju vaheaeg. :D :D jesssss
Ma ei teagi mis mul viimasel ajal on, ma reaalselt ülimalt väsinud. Aint tahaks magada. Sellepärast ma vajangi seda vaheaega vägaaa. :D Kavatsen lihtsalt magada ja puhata. :D :D :D 

Muideks 11. klassi õpilastele avanes suurepärane võimalus minna USA-sse õppima natukeseks ajaks. Ja noh, minu arvates see ideaalne võimalus ja no saatsingi täna kõik taotlused ja värgid ära. Nüüd tuleb siis oodata, kas pääsen sinna. Tahaks tegelt väga :))) 
Loodame parimat :)

Aga mis ma siin ikka laterdan. :) 
Tsekkige mu aski ka vahepeal :P
http://ask.fm/LenskajaVodka

Olge tublid ja värki :)
Nautige vaheaega :)
Kallid-paid :)
Leanika. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused