Don´t knock on death´s door. Ring the doorbell and run. He hates that!


Tervitus!
Aeg lendab tõsiselt kiiresti. Saate siis täna postituse juba 6 päeva täisealiset Leanikalt. :D
Reedel, 11. aprill käisime siis läksime me Meritega Tapale diskole. Algul oli lihtsalt Cärolini ja cetriniga aga siis lõpuks lendasime koolidiskole ka. :D Peale diskot oli ma aga nii energiline et pillasin oma telefoni vastu asfaldit. :D Minu reaktsioon oli nagu "ohoo, maha kukkus". Tõstsin siis üles selle, aga tundsin et midagi on viltu, tänavapostilaterna valguse käes siis nägin, et mu telefoni ekraanist oli saanud paras ämbliku võrk. :D Aga noh telefon töötas esialgu normaalselt. :D Alles eelmisel nädalal viskas ta oma sussid lõplikult püsti :D

18. aprill oli vaba päev koolist, sest oli Suur Reede. Mõtlesin siis eelmisel õhtul, et ohoo lõpuks saan puhata, läksin kell 21:30 magama. Sain kuni 23:50ni magada, kui kuulsin et isa telefon helises. Kuna isal on kombeks tavaliselt telefon kõlari peale panna, siis kuulsin enda tuppa kuidas mehe hääl ütles "no jou kas külalisi ka vastu võtad"


Sel hetkel mõtlesin küll, et oh boosemoi. Aga no jäin magama. Täpselt kel 3:00 öösel ärkasin üles selle peale, et külalised astusid kööki. Ja siis hakkas mingi hull jutuvadin pihta. Nii ma siis passisin kuni poole 8ni lihtsalt oma voodis, sest magada ma ei suutnud.


Sellest päevast ma rohkem tegelikult ei soovi rääkida, sest see läks ajalukku kui väga.. hmm.. kuidas nüüd öelda.. väga HUVITAV ja TEGUDEROHKE päev. :D


Laupäeval, 26. aprillil käisin emaga ratastega Läsnal. Hahah, me jõudsime Läsna järve äärde, siis mul oli jälle nagu "oh boosemoi" (PS: oh boosemoi, oh boosemoi, laulge oh kuuse puu viisiga, siis mõistate, miks ma kogu aeg seda väljendit kasutan).

Igal juhul terve järve äärne oli mingeid venelasi täis ja siis ma olin nagu "ohoo, Putini väed juba Läsnale jõudnud". Pshh, okeiokei, tegelikult mul pole väga venelaste vastu midagi, aga need nüüd väga viisakad tüübid küll ei olnud. Aga see selleks.

Läsnal olles helistas Cärolin ja ütles et kas ma nagu pidu ei tahaks teha Tapal. Ma olin nagu kohe nõus, rääkisin vanematega ära, sõitsime emaga koju. Panin asjad kokku ja siis tuli Cätu järgi mulle ja tõmbasime Tapale. :D

No see õhtu oli korralik, koos Cärolini, Cetrini, Illimari, Mareku ja Priiduga. :D


Kolmapäeval, 30. aprillil peale kooli läksin Melissaga Rakverre shoppama. :D Vajasin ju sünnipäevaks uut kleiti ja kingi, mille ma ka õnneks sain. :D

Siis reedel käisime isaga poes sünnipäevaks sööki ja shampust ostmas. :D :D


Istsusin reede õhtul siis lõpuks arvuti taga, vaatasin kella, "öö 3 tundi vee alaealine", siis "tund aega veel alaealine", "pool tundi veel" "lõpuks oli jäänud üks minut ja siis saigi kell 00:00, ja 3. mai. 


Õhtul siis kell 20:00 pidi algama mu sünnipäev, Madi talus. 


Kell 6 hakkasime siis Kadrina poole liikuma, võtsime Merite peale, käisime poes ja siirdusime Madi tallu. :D

Kohe tuli ka Melissa ja siis sättisime asjad/söögid kõik lauale. :D Siis hakkas juba kiireks minema, sest kell oli palju ja inimesi hakkas sisse voolama. :D


Lõpuks kui olid enam vähem kõik kutsutud tulijad kohal, alustasin oma "kõnega", ahhha, ma ei suutnud seda väga pidada, sest kõik ajas mind naerma :D


Cärolin kinkis mulle ise tehtud raamatu minust, see on väga ilus kink! :)

Tuuli-Maria tegi mulle sünnipäevaks ise kaerahelbeküpsiseid, ausalt need on superhead!! :) Tuuli mu isiklik kokatädi nüüd :P

Igal juhul õhtu jooksul tuli külalisi aina juurde, lõppkokkuvõttes käis mu sünnipäeval ära peaaegu 50 külalist, (47 vist oli, kui ma ei eksi)

Pidu oli tegelikult väga tore, kui jätta välja muidugi mõned "immigrandid", kes lambist sisse sadasid ja muidu lõpp läks väheke käest ära. Aga kui tagant järgi asja vaadata, siis see oli ikka uskumatult raju sünnipäev. :D

Kuna Atsil oli samal päeval sünnipäev ja paljud olid algul tema sünnipäeval ja hiljem tulid minu sünnipäevale üle, siis tuli koos Meryliga ka Ats lõpuks. :D Ja siis me tantsisime Saaremaa Valssi, hahha, see oli küll naljanumber. :D Minu mäletamis mööda rabas Kaspar ka mind vahepeal tantsima. :D Oh boosemoi :D :D
Millised mälestused :)))
Aga tänaseks siis jah, ma olen juba 6 päeva täisealine olnud :) 

Nii ja ei tasuks siis unustada Kadrina lahedat gruppi VLN, mis lubas minule ja Siimule peksa anda. #kõikonnormaalne :D
Igal juhul ma arvan, et tänane postitus venib vast liiga pikaks niiet ma parem lõpetan :)
Chillige-nillige mu askis ( ask.fm/LenskajaVodka )

Ja teadke, et ma olen ikka sama vahva plika edasi :D mis siis et ma 18 olen :D
PS: SAADAN MUSID-KALLIDPAID JA SUURED TERVITUSED KAROLINALE, SEST TA ON PARIM PLIKS EVER, MJAU

Tsaukaaa :)

Leanika.


Kommentaarid

Populaarsed postitused