Sina & mina, taevas & maa, vaatame üksteist, kuid kokku ei saa!

Tsautsau :)

Minu suured vabandused, et ma pole üle kuu aja sissekannet teinud, täitsa ära olen unustanud, et mul blogi :(
Igatahes vahepeal on vägaväga palju juhtunud..
Kaasa arvatud see, et ma üleeile (3. mai) 16 sain :)
25. aprillil oli mul vägagi sündmuste rohke päev, lisaks sellele et ma peaga vastu telliskivi kukkusin, sain ma oma parimalt sõbrannalt jalaga näkku :D Tema ütleb, muidugi, et see oli täitsa kogemata, seda ma ei tea, kas oli see meelega v mitte :) Aga igathaes tagant järgi mõeldes, on see väga naljakas :)
Koolis on ka ilge hullumaja, kõik sagivad muudkui ringi ja isegi ei näe mis nende ümber toimub.
Ahjaa, muideks minu füüsika keskmine hinne on hetkel 5,2 (Y) hmm ometigi ma ei tea füüsikast ju tegelikult tuhkagi :D
Varsti on tulemas keemia viktoriin, loodame Meryli ja Karolinaga poistevõistkonna ära võita ;)
Ja tegelikult esimene eksam on juba meil 4. juuni, ehk siis 30 päeva pärast, mis tegelikult on jube lühike aeg.
Valikeksamiks valisin keemia, kuigi hetkel ma ei mõista keemia teemast eriti midagi, aga loodan siiski, et eksam läheb hästi. :)
Tegelikult kui ma täiesti 100% aus olen siis ma ei oska eriti midagi kirjutada, mõtted on täitsa koos :D
Eraelust siis nii palju, et noh suhe on keeruline, kord oleme koos, kord lahus jnejne.. Aga noh, tegelikult ega ma ei kurda, eks see elu on juba nii :)
Koolis ei jaksa ma ka enam eriti käia, aga pean ära kannatama, :)

Eks ma siis luban, et nüüd hakkan ilusti tihedamini kirjutama jälle :)
Tsauki :)
musidkallid ;*
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused