Elu ilma sõpruseta, on kui liblikas ilma tiibateta!

Tsau :)
Hästi läheb :)
Ei tegelikult läheb tõesti normaalselt. :) Homme kolm esimest tundi matemaatika proovieksam, siis järgmine kohe ühiskonna kontrolltöö, siis hirmuäratav biloogia, siis lähen käin tunnikese klaveris, siis füsa, ja venku. Tõotab tulla, üks kuradi kõva päev :D
Eiei, ma ei kurda, saan hakkama, ega ma nüüd siis nii pirts ka pole eksju :)
Täna oli päris tore Getteriga tsillida, mehedmehedmehed ja nali :D Hahahaha, lõin teda :/ Keda? Getterit noh :/
Ta jõi just vett ja siis põmaki lõin, kogemata? Meelega? Ma ei tea, lihtsalt lõin noh :D Ei mis, pärast ostsin talle kompensatsiooniks krõpsu, :D
Nii mis VEEL?
Siis, ahjaa, igakord kui Enely mind näeb, söön ma krõpsu :D Huvitav? Mhm, kusjuures, ise olen ka märganud, et viimasel ajal on mul mingi ilge krõpsumaania, lihtsalt ei suuda ilma nendeta :D Praegult tegelt söön ka :D :$
Ahjaa, peale kooli läksin ma poodi (hmm, riimi läks :D)
okeiokei, jah, peale kooli läksin poodi ja ostsin 5 tomatit :D
jap, noh mul selline asi noh, et ma eriti päeval ei söö ja siis käin öösel söömas :D mhm, kell 2 öösel tükeldan tomatit ja lisan hapukoort ja siis nammmmy, see on lihtsalt oivaline :D
Eiei, ma pole imelik, :D
No okei, vb natuke olen ka, :D
Ja, mingi neljapäev vastu reedet oli ju täiskuu, ja paar päeva enne seda oli ma saanud paremale küljele süsti, aga point oli selles, et ma magan tavaliselt paremal küljel ja vasakul ei oska nagu eriti magada. Aga ma ei saa tavaliselt täiskuuga magada, oleksin tahtnud täiskuule selja pöörata, aga parem külg oli valus, niiet ma pidin passima öösel kella 2ni, nii kauakuni lihtsalt täiskuu mets taha kadus :D Ja muidugi, mul selline komme et täiskuuga hakkan öösel sööma, ja noh, siis ma jälle sõin mingi kell 1 öösel :D
Päris naljakas :D

Aga ma tänaseks lõpetan,
tsau. :)
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused