Enjoy Your life today, because yesterday had gone & tomorrow may never come!

No sorri, et jälle kuhugi kadunud olen :D Aga lihtsalt hetkel on ju suvi ja tegemisi palju :) Räägin siis veidi mõnest päevast lähemalt.
8. juulil, see oli vist pühapäev, tuli Vivika meile, rolleriga, jäi üheks ööks meile. Käisime õhtul kalal ja värkki :D Järgmine päev läks ta minema, aga jah algul ta minema ei saanud, sest roller oli katki, hahah :D
Siis samal õhtul pidas Jonnu oma sünnat, ohjah, see õhtu jääb mulle ja Getterile eluks ajaks meelde :D
Enne sünnipäevale minekut viisin Meritele ämbritäie maasikaid kah :P ja nägin ta Jõhvikat :D haaaaaaahh, sorri "Jõhvikas" on ta kassipoja nimi :D haha, fun :P
Ega jah, õhtu siis oli meil Getteriga üks põnev seiklus :D ikkagi 30 kilti :D hahaa, + perverdid :D no mida, see on naljakas :D Ja siis Getter hüppas põõsasse ka veel :D Aga see oli kõigest Valter ju :D
Ok, päris palju naerusmaile juba :D :D D:D D:D D: D
See on nii naljakas :D sorri :D

Nii siis, mis veel? :D
ah jaa seda ka et
"Vaba sellest valust, vaba sellest piinast,
Täna unustan ma Sinu ja loobun viinast!"
Hahaha, jap, 10. juuli lubadus :P
Jep juab 4 päeva pole selle Temaga suhelnud :D Ega ei suhtle ka, ta mingi imelik mees ausalt :D Täielik tainapea :D (loodan, et ta ise seda ka loeb, sest kahjuks ma ise temaga ei suhtle, niiet ma ei saa talle seda öelda) :D
Jah, ahjaa, eile hellas mu õde Annika mu emmele ja siis nagu ütles et ta mees läheb purjetama, ja mu emme siis läks issi juurde ja ütles "Nii, nüüd on selline lugu, et Oliver läheb purjetama" ja mu isa tegi suured silmad ja küsis "mis asja, hakkas jooma vä?" hahahahaha, Purjus- purjetamine - suht sarnased sõnad :D Ja mu issi sai ikka täiesti valesti aru :D
Jah, aga homme lähen arvatavasti Tarusse, neljapäevani, lapsi hoidma :) ojeee, :D
Mis siis veel põnevat?
Ahjaa, kes oli täna hommikul kell 5:35 üleval?  - täitsa pekkis, kui ilus päike paistis :O Jap, ma ärkasin üles, sest mul läks midagi silma :D haha, :D
Ahjaa, eile käisin Kadrinas, nägin et Enelin ja Merily kõndisid bussika taha.. Siis tuli Konsumist välja ja läksin ka bussika taha, Merily oli seljaga ja Enelin vaatas mind mingi ülikurjalt sellise näoga et "mine ära, või saad molli" haha, ja siis ma täitsa hakkasin kartma :D ei osanud muud teha kui ehmatasin Merilyt ja siis lihtsalt kõndisin naerdes minema :D haha, mingi lampi kõik inimesed vaatavad mind, ma tulen bussika tagant ja naeran :D haha :D
Okei, ma ei jaksa enam naerda :D
Kurat ma naersin praegu nii palju, et mahlaklaas läks ümber, nüüd terve laud haiseb ja kleepub :D
Ma mingi päev jälle kirjan ja valgustan teid oma traagilise eluga :D
Tsauks :)
Leanika.


Kommentaarid

Populaarsed postitused