Otsides parimat, kaotad ka selle, mis oli hea!



Minu suured suured vabandused, et ma pole nüüd niii pikka aega kirjutanud, arvuti oli vahepeal katki ja sada muud jama veel. Aga räägin siis neist kõigist järjekorras.
Vahepeal olid mul eksamid, eesti keel, matemaatika, keemia. väga väga booooorind. Siis lõpetasin ma kadrina Keskkoolis ilusti põhikooli. õhtul oli suuremat sorti läbu, (nagu ikka) :D Kus me Getteriga oleksime peaaegu rongi alla jäänud :D 
25. juunil läksin ma Austria-Ungari reisile, üksikasjadest ei sooviks eriti rääkida, sest need liiga :D hahahah :D Nii palju võin öelda, et magada sain ma nende 6 päeva jooksul ainult 17 tundi, vb isegi vähem. Ilmselgelt oi igal õhtul väike pidu, rõhutan "VÄIKE" :D
Üks tore lugu juhtus Ungaris, Hotellis Karin. Juhuslikult Cetrin hakkas täiega möisema ja mul viskas üle, ütlesin "kui Sa kohe vait ei jää, siis panen molli Sulle"
Cetrin ülbelt vastu "Sa niikuiniii ei julgeks lüüa"
Oh Sa vana, kui ma siis ta juurde läksin ja virutasin paar laksu.. Ma pole kunagi nii kuri olnud :D Ega ma ei teadnudki et asi nii hull on, alles hommikul nägin, et Cetrinil pool nägu sinine :D
Viimasasel päeval, koju sõitsime, siis kuskil Leedus v Lätis helistasin emale. Kuna mul oli arvuti katki, siis küsisin et kas ta viis parandusse ja ta vastas, et viis ja et kõvaketas oli katki.. Hahahaha, ja seda kuuldes olin ma peaaegu bussis pikale ja lihtsalt naersin.. teate miks? Kohe selgitan:
6. juunil juhtus mul enda eks-poisiga selline lugu, et ma käisin tal külas ja siis ta noris tüli. Võtsin siis laua pealt arvuti kõvaketta ning panin talle paar laksu sellega piki pead. Oh ei see võis ikka päris valus olla. Aga see pole veel kõik. Järgmine päev läks mul arvuti katki, lihtsalt ei läinud enam tööle. Ja nüüd tuli välja, et kõvaketas oli katki :D Hahahahahaha, kuradi tont raisk, nõidus mu arvuti ära :D
Aga jah väga fun :D
Üleeile käisin oma õdi Vivikaga maasikal.
Ja eile käisin issi ja emmega kalal. Hahah, seal oli ka päris naljakas. Mul oli kalda peal krõpsupakk, lahtiselt. Püüdsin rahulikult kala, ja sain ühe kätte, tõmbasin välja ja kala kukkus õngeridva otsast alla, otse krõpsupakki :D Nagu mida peed :D
Aga okitoki, eks ma nüüd üritan tihedamini kirjutada :)
Tsaupakkaaaaa, musid kallid :)
Leanika.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused