And when You begin to miss Me, don't forget, IT WAS YOU, who let Me go!


Heyyyya!
No vopsvops, aeg läheb päris ruttu. Põhimõtteliselt vähem kui 2 nädalat jäänud seda vaheaega :S 

12. august tegi Venno mu läpaka korda, finally, ta nägi vaeva, palus end kiita ka :P et ta nii tubli :) No nüüd teavad kõik et ta tubli :) 
Eelmine teisipäev käisin Rakveres, jube 5 tundi lihtsalt shoppasin, väsitav :) Nägin Ragnarit ka :P Andsin talle telefoni tagasi ja siis jahm, mu emme ja issi tulid täpselt kui me seal jutustasime ja siis kallistasime mu empsi ees :) hehe,  ma ei tea, miks, aga mu emme naeris :D Kutsub Ragnarit blondiks :P :)
Eile oli ülilahe päev :P tegelt hommikul mul oli mase (poisid) siis mõtlesin, et ei tõuse voodist ka üles ja msetsen terve päeva. Aga kus Sa nüüd :D Issi ja emme tahtsid polügoonile minna, seenele, kutsusid mind kaasa, no läksime siis. :) Läksime siis, oma punase sõiduautoga, kuskil 2 kilomeetri kaugusel kodust, tee peal oli üks suur lomp, issi sõitis läbi, aga ta süda ei andnud rahu, tagurdas veits tagasi, mõtles et sõidab nagu sinna lombi ääre peale ja vajutab rattaga nagu muda alla, et siis lomp jookseb tühjaks.. Sõitiski, jäime kinni sinna :D auto oli mingi lolli muda sees :D 
Siis emps jäi auto juurde ja mina ja issi läksime jala koju, teist autot tooma, tulime siis dziibiga tagasi ja tõmbasime auto välja. Jätsime punase auto siis metsa alla ja läksime ise dziibiga polügoonile :) käisime seenel ära. Aga kuna olime kahe autoga ja mu emme autoga sõita ei oska, siis pidin mina dziibiga sõitma :P 
oppa, issi lasi juba polügoonilt mul sellega hakata sõiitma :) täiega lahe oli :P jõudsime siis punase autoni ja issi läks teise autosse ja kui ma hakkasin koha pealt ära sõitma, sõitsin tee ääres olevast künkast põõsasse :$ kogematta, ega ma ei tea mis seal juhtus :D No midagi erilist ei juhtunud, aintpeegel läks veits kõveraks, aga emme kiljus kõrval nagu segane :D
Tegelikult kui aus olla, ma täiega naeran selle peale :) See oli nii naljakas :P Kui koju jõudsime siis issi küsis "mis juhtus? mõtlesin et keerad auto kummuli" :D hahaha fun :P
Ei, mis nii palju siis soovitud masetsemisest :)

Täna hommikul käisin Kadrinas, viisin Lilianile mustikaid ja käisin koolis, viisin pildid ära :) Japs, jään ikka Kadrina :) 
Hiljem läksin Tapale :) Seal kah, tsillisin politseiga ringi :) ei tegetl, Vivika oli lihtsalt tööl ja temaga olid mõned jutud :) 
Nüüd käisin emmega veel senel, no mingi 10 kilo saime vist. Sääski metsas ikka jubedalt palju -.- nõmedad elukad -.-
Nüüd siis söön Pergale šokolaadi ja joon Coca-Colat :P Jahm, rämpstoit, lähen paksuks :D Enda arust olen täiega paks, aga emme ütles "kuule Sa oled selle suvega nii kõhnaks jäänud, kevadel olid küll palju paksem" :D nalja pärast ütlesin "kevadel oli rase ka" :D ema tegi imeliku näo ja küsis "olid vä?" :D
No muidugi mitte :) hahaha :)
Aga igatahes jahm :)
A üks asi veel, sel ajal kui me eile kodust ära olime, siis keegi varastas meie elektriliinist null-traadi ära :@ nüüd meil jube nõrk voool -.- on ikka rotid, kes varastavad -.- masendavad tondid ausalt -.- 

Aga nüüd, siis olge mõnusad ja positiivsed :P ( http://www.facebook.com/OlemePositiivsedTeemaMaailmaParemaks ) :P
Ja siis üks tore nali ka: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=295812413859686&set=a.207907705983491.46266.207391019368493&type=1&relevant_count=1
haha, ma terve õhtu naerisin eile selle üle :P
Aga okei, tsau pakaaaaaaaaaaaaa, musudkallud :*

Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused