"Let me see," as the blind man said.

Chiaoooooo :)
Ma siin muudkui luban ja luban, et kirjutan tihemini, aga ei :(
No asi selles, et suvi on ja tegemisi kui palju :)
Aga üritan Teid siis veidi taas oma eluga kurssi viia ;)
16. juuli läksin Tartusse, õe lastele lapsehoidjaks, jaaaaaaaa väga lahe oli jah :)
Kolm last, Lisett, kes on 1 aastane ja 8 kuune, Mariett, kes on 3 aastane ja 3 kuune ja siis Anett, kes saab järgmine kuu 5-aastaseks.

Ühel õhtul oli aga selline lugu, et viisin nad taaskord jõe äärde jalutama, üks vanahärra tegi just tee ääres lõket, ja ma ütlesin viisakusest "tere"
vanahärra naeratas ja vastas "teretere, küll Sina neiuke oled ikka rikas, nii palju lapsi Sul. kõik Sinu omad"
Noh jah, olen 16-aastane ja mul on 3 last, võtan seda kui komplimenti ;)
Tartus olin nädal aega. Käisin õe perega Võrtsjärve ääres, purjetamist vaatmas :) olin mingi 4 tundi ise järvel, parvlaevaga. Suht jahe oli, aga muidu oli tore :)
Nüüd siis teenin siin usinasti raha, sest raha on ju vaja. :)
Eelmine nädal sai siis veits Sõpradega ringi tsillida. Väga tore oli :) Eriti see, kui kõik teised joovad ja mina ainsana kaine ;) Aga ma karsklane ja ei joo niiet ma tubli korralik neiu :)
Sain endale uue poisiga, heh ja seekord olen ikka totaalselt armunud.. :)
Nüüd vaja mingi päev Rakverre pildistama minna, kooli jaoks paar pilti vaja. Homme teen veits äri ja pühapäeval kah Rakveres äritsen :D haha :D
täna olen va väga vähe maganud, sest mingi kell 2 jäi alles magama, ja kell 6 ärkasin ja kell 7:30 olin juba metsas mustikal, koos emmega :) 3 tundi korjasime :) ma korjasin 9 kilo ja emme 8,6 kilo :)
Njh, ma ka imestasin et kuidas ma suutsin rohkem korjata kui tema sest tal alati rohkem :)
Siis päeval kell 1 jäin magama, magasin mingi 2 tundi :) Kell neli läksin juba emme ja issiga seenele :) 2 tundi läks juba sinna :)
ja siis pool 7 hakkasin seeni puhastama, jälle läks 2 tundi ja nüüd siis istun arvutis :)
Väga tegus päev :)
Ja homme hommikul jälle kuskil kell 7 mustikale, niiet jah mind ootab enam vähem sama saatus mis täna :)
Aga ma siis kunagi millalgi kirjutan jälle, eks :)
ma enam ei luba midagi, igaks juhuks ;)
Olgu :)
Tsaukiii, 
musid (K)
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused