Mitte elu ei muutu kergemaks, vaid Sina muutud tugevamaks.

Tsauuu!
Nüüd olen ma küll taas pärispäris pikaks ajaks ära kadunud! :(

Täpsemalt öeldes pole ma juba kirjutanud peaaegu poolteist kuud.
Kool ja särgid-värgid, teevad elu päris kiireks!

26. oktoobril tuli siis lumi maha, meil igastahes sulas see totu lumi eile ära :P
Õeh, mulle üldse ei meeldi lumi ja need külmad ilmad :S, 

Poistega on ka mul selleks aastaks bsjoo :D
Ses mõttes, et see aasta mina endale enam ühtegi poissi ei võta (kauks seda aastat veel on :D) ei tegelt mul suhteliselt kopp ees neist juba, :D :D
Siin osad peavad end kõvadeks muttideks ja meesteks, et ajavad igast lolli iba suust välja, ja see ausalt öeldes, väga ebaviisakas ja nõme tegu!
No tõesti, milleks levitada, mingit lolli juttu minu kohta? No mida see Teile annab? - aga no see Teie elu, levitage mida soovite, uskuge mida soovite :D
Homme siis Tallinnasse teatrisse minek :) Rokkmuusikali "Kevadine ärkamine" vaatama :)
Niipalju kui olen selle kohta kuulnud, pidi see päris hea olema ;P
Koolis läheb mul hästi, pingutan kõigest väest, et tagasi endisesse koolirütmi tagasi saada :)
Õnneks on mul väga tore ja toetav klass ja klassikaaslased.
Kes lugesid mulle karmid sõnad peale, et ma võtaksin ennast taas kokku ja no ma ju pean nende tarka nõu kuulama! :)
Ahjaa, 11. oktoobril tõin koju endale koduroti :P
Tõin ta kohe ema kiusamiseks, sest mu ema ei talu selliseid elukaid.
Aga teate mis?
Esialgu oli ta jah täiega vastu mu rotule, karjus ja lõugas, et ma viiks tagasi ta kust tõin..
Aga nüüd, aga tüüp on nüüdseks nii ära harjunud Rotuga, ema on ta juba nii paksuks söötnud, et rott ei viitsi enam midagi tehagi :D :D
Aint lösutab terve päeva :D
Ok, tegelt öösel ta vahel ei lase mul magada, ta hakkab puuri närima, ja see ajab närvi, pean siis öösitit temaga koos üleval passima :D
Ta nagu mu laps :P
Nunnu laps :)
Mm, siis 12. oktoobril oli koolis Talendijaht, käisin koos Meritega seal, õhtul diskol tantsisime nagu mingid hullud :D Ausalt, nagu Merite mingi hull tantsulõvi :D :D :D :D
Vutt jah, :D :D
Aga ma siis jälle lõpetan :D
Eks ma KUNAGI, kirjutan, ei kujuta ettegi, millal see peaks olema, aga küll ma enne uut aastat ikka kirjutan :)
Olge tubli ja mõnusad! :P
Kuulake seda : http://www.youtube.com/watch?v=Tl7fGwLJMUI
hahahha, terve päeva juba seda aint kuulanud :D :D :D
Tsauuuuu! :*
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused