See, kes on palju andeks andnud, on ka palju armastanud!

Heyyya!
Alustaksin siis kõige pealt selle teatris käiguga, 4. novembril.
Etendus oli siis "Kevadine ärkamine". Etendus oli vägaväga lahe ning meeleolukas. Tegelikult minul ja Karolina vedas täiega. Sest me oleksime pidanud istuma mingis 12 reas vist, aga paar minutit enne etendust läksime ette mingi neljandasse ritta. Vaade oli hea ja kõik oli super!
Bussis õppisin siis inglise keele ja bioloogia kontrolltööks ning rääkisin telefonis Egertiga :) Hehehe :)
Siis leppisin kokku issiga, et lähen Viitnal. Aga kuna buss sõitis nii kiiresti, siis ühel hetkel juba lugesin silti "Läsna 3 km", hellasin issile ja ütlesin, et ma varsti Viitnal juba, isa ütles, et ta pole veel tulemagi hakanud :)
Läksin siis Viitanl maha ja ootasin issit, mingi 15 minutit. Ja siis kui issi lõpuks Viitnale jõudis, siis kimas ta minust lihtsalt mööda, sest ta "ei näinud mind" :)

Järgmisel päeval, ehk siis 5. novembril oli mul 2 kontrolltööd + luuletuse vastamine.
Inglise keele kontrolltöö ei läinud eriti hästi, kuid bioloogia sain "5-" ning luuletuse vastamise sain lausa "5+" ja mind valiti Koidulauliku koolivooru. See toimus üleeile, kolmapäeval, 14. november. Aga seal pidin ma 2 luuletust esitama, aga see teine ei läinud mul eriti hästi :) pea valustas ka :S
Siis, kolmapäev oli üks nõmenõme päev, sest ma nägin TEDA :( oeh, kuidas oleksin soovinud, et ma poleks teda pidanud nägema :)
Täna oli meil koolis vene keele ainepäev ning 5 tund oli mul geograafia, poisid kauplesid õpetajalt välja, et 10 minutit enne tunni lõppu laulame :D no mida? :D geograafias? :D
ja no siis juhtuski see, laulsime sela mingit "Chicago"-t ja "Saaremaa valssi" kui järsku läks uks välja ja klassi voolasid sisse vene keele ainepäeva külalised, teistest koolidest. Ja seal olid väga hullud näod peas, sest nagu aru oli saada nad ei taibanud, miks geograafia tunnis lampi "Saaremaa valssi" lauldakse :)
Aga noh see on ju minu tobe klass, tobe kuid sõbralik ja hea huumorisoonega klass :)

Aga ma tänaseks lõpetan jälle :)
Lühike sai veidi, aga eks mõni teine päev kui aega leian, kirjutan rohkem :)

Olge tublid! :)
Musikalli!
Tsau!
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused