Do You belive in love at the first sight, or should I walk by again?

Hellõu!
Imelik tegelikult, kuidas aeg lendab. Nädal tagasi algas kevad. Viimased päevad on olnud mõnusalt soojad, ilusad ja päikesepaistelised. Lumi sulab.
Kool hakkas üleeile jälle täie rauaga käima. 

Kuna nüüd olen vaba ja vallaline, keskendun jõudsalt õppimisele. 
Henri viskasin oma elust täielikult välja, sest ma lihtsalt ei viitsi hakata temaga enam jama. Oli, mis oli, enam ei ole ;) 
Tema on õnnelik oma uuega, mina olen õnnelik üksi. Elu läheb edasi ja kõik on ilus ja tore. Veel enam, et ma olen vist armumas. 
Täiesti tobe tegelikult.. 
Ma ei tea isegi, kuidas sai selline asi juhtuda.. 
Kuid jah, juhtus..  lälälääää, õues ilmus ilm, ajee :)
Homme juba neljapäev ja õnneks ka viimane päev sellel nädalal koolis, sest reedel ju Suur Reede, ajee :)
Eelmisel neljapäeval ja reedel oli praktika, Aru Grupis, koos Marko, Kaarli, Indreku, Kristo, Andrei ja Lilianiga. 

No kui päris aus olla siis minul ja Lilianil oli ilmselgelt igav :D
neljapäeval sai Lilian minuga Kadrina, reedel sain mina Lilianiga. ajee, veits kõndisime ka, kuigi külm oli :D
Laupäeval arvatavasti kooli Vabalava vaatama ja värkki :)
Eelmisel laupäeval käisin Tapal,


tahtsin panka minna aga no mida värkki, laupäeviti pank kinni :/ pshh kus ma pidin teadma :/
Nu ja siis igatahes homme lähen teisele katsele, saan äriasjad korda, hahah :D
Ega ma pikalt ei saa siin jutustada, pean hakkama Ajaloo arutlust kirjutama, see lihtsalt nii tüütu :/ 

Siis veel homme eesti keeles kontrolltöö.. Selleks pean ka veel õppima.
Täna kuna vene keele õpetajat polnud, siis käsin korra õues telefoniga rääkimas, jopet peale ei pannud ning päikese käes oli ülimalt soeeeeee :)
Tundsin kuidas päike lausa peale veits hakkas, mõnna, :)
Ohjah, aga ma pean nüüd hakkama vaikselt õppima, niiet ma lõpetan :)
Kui on küsimusi, siis: http://ask.fm/LenskajaVodka
Tsaukiplauki, olge tublid ja mõnnad! :)
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused