Yeah, I'm single, but my heart is taken.

Hei!
Minu viimase postituse ajal polnud mul aimugi, mis mind samal õhtul ees ootab..
Mul polnud siis aimugi, et kõik hakkab alla mäge minema..
Reede hommikul, 1. märtsil, sündis juurde kaks kitsetalle.. Samal päeval suri aga teise kitse üks tall ära..
Vahepeal oli siis ka naistepäev.. 
See oli ka viimane päev, mil ma Teda nägin.. 
Loodan südamest, et ka see jääb viimaseks.
Naistepäeval oli meil koolis ka veidi lihtsam päev. 

Esimene tund oli klassijuhataja ja siis olime kolm tundi rahvamajas konverentsil. 
Oeh, see venis veits pikale.. Aga elasime üle. 
Hiljem olid siis töötoad. 
Valisin arhitektuuri töötoa, see kestis kaks tundi. Kuid minu jaoks oli see veidi igav.
Samas õhtul oli koolis väike pidu.. 

No tegelt väike on vähe öeldud :D
Vabandused Rainise ees, keda ma lõin. No tõesti, see oli vihahoos..
Merite tuli siis samal õhtul minu juurde. 

"Pidu hommikuni, mälestused surmani" :) 
Ojaa, kõik oli lihtsalt nii hea :)
Meritele maitseb väga mu emme tehtud hakklihakaste :) Sõi rohkem kui mina :P

9. märtsil tegin siis oma armuromaanile kah lõpu :) 
Mina tegin lõpu? Jah, just mina. Imelik lausa mõelda.. 
Kuid usun, et see oli siiski parim, mis ma üldse teha sain. 
Elu läheb edasi :)
Nüüd käime Meritega jõudsalt ka jõusaalis, siiamaani oleme vastupidanud, paar nädalat, kuid tundub, et Merite ei viitsi enam. 
Aga no ma utsitan teda ikka takka :)
ma pole krõpsu ka juba ma-ei-tea-mis-ajast- söönud :) uskumatu lihtsalt. Mina, kes ma olin krõpsu VIP-söödik :)
Neljapäeval, 14. märtsil, Emakeelepäeval oli meie koolis (Kadrina Keskkoolis) Keeletegu 2012 :) Isegi minul oli au seal esineda. 
Väga võimas ja tore üritus oli.
Reedel, esinesin ka koolis 9. 12. klasside aktusel. 
Ning laupäeval, 16. märtsi õhtul oli koolis Kadrina Kooli aastapäev 110, ka seal esinesin. Oeh, vot seal esinemine, oli ikka ilus küll.
Eile ma lebotasin niisama kodus. Terve eilse päeva oli mul nii jube palav lihtsalt.. Toas oli +32 kraadi.. Ja õhtul tatsin juba 10-e aeg magama minna.. Aga ei saanud.. Sest mul oli külm.. Julm, toas on +32 kraadi sooja ja mul on külm.. Poolteist tundi üritasin magama jääda.. Kuskil pool 12 jäin lõpuks magama..

Üleeile õhtul suri muidu ka teine kitsetall millegi pärast ära -.- oeh, mind tegi küll see kurvaks :(
Vaheaeg on ikka mõnus asi :)
Täna käisin Aaduga väljas mängimas, nii ilus päike oli lihtsalt :) kui siiski külm -.- 

Neljapäeval ja reedel ootab siis mind ees praktika, niiet jah :)
Aga olgu siis, mis ma ikka laterdan siin :)
Ma millalgi jälle kirjutan :)
Tsauki! :)
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused