Giving up doesn’t always mean that You are weak, sometimes it means that You are strong enough to let go.

Hei kutid! :D

Alustan siis oma tänast blogi sissekannet 20. juulist.
Nii 20. juuli, jätke siis meelde ikka, et see mu kalli Hannese sünnipäev! ;)


Läksin siis 20. juulil Tapale, kaasas roos ja kingitus. Kõndisin siis roos näpus Hannese värava juurde, kallistasin teda, andsin talle roosi ja soovisin õnne, kingitust ma veel ei andnud. Palusin tal roosi tuppa viia, sest olin kindel, et ega ta mind tuppa ju ei kutsu ja siis lähme jalutama. Aga minu suureks imeks, ta kutsus mu tuppa siiski.
Kui ta oli tugitooli istunud, olin ma ta selja taga ja keelasin vaadata, panin siis vaikselt talle hõbe kaelakee kaela ning soovisin veel kord õnne.


Hannese ema oli mind nähe küll väga rõõmus, tuli ja kohe kallistas mind, see oli lihtsalt nii armas. 
Vaatasime Hannesega veidi telkut ja siis hakkasin aitama asju välja viima, toidunõusid jne. no siis voolas igast Hannese sugulasi jne kokku. Kõige hirmuäratavam oli ta vanaema. :D Ei tegelt, ma hoidsin Hannesel käest kinni ja hakkasime tuppa minema, ja ma hoidsin pead maas ja hakkasime Hannese vanaemast mööduma, kui ta meid peatas. Ja ütles Hannesele "No kas Sa tutvustad ka oma tüdrukut mulle"
Siis käis mingi väike tutvustamine ja Hannese vanaema sõnas "Ilus tüdruk Sul" :D
Ei, mis armas. :D


Tegime Hannesega tordisõda ka. :D Nagu reaalselt, oli see sefiiritort ja siis ma lambist võtsin seda sefiiri ja toppisin seda ta põskedele, ja siis toppis ta mulle seda kuskile tisside vahele. Täis loll, siis ajasin ma teda taga mingi sefiir käes. :D
Suht naljakas. :D


Ta tegi minust mingi pildi ka ja lubs selle fb-sse panna, ma ütlesin, et kui ta seda teeb siis ma blokin ta ära. :D hhhaha, siis käis meil ta digika pärast kodusõda, sest ta tahtiski seda fb toppida. :D

Õhtul läksime poodi ja jalutama ja olime Cärolini, Cetrini, Tuuli ja Indrekuga veits. :D
Öösel kohtasime bussijaamas Mattiast ja Kristerit. Mattias otsis meelehitlikult oma telefoniakut taga. :D Hannes leidis selle andis selle Mattiasele, Mattias pani mingi alkoholipudeli maha ja läks valguse kätte.
Meie aga Hannesega hakkasime ära minema, järsku jookseb Mattias meile järgi ja karjub "Andke pudel tagasi"
No hahahhaha, ise pani pudeli maha ja siis küsib meilt oma pudelit. :D Blond. :D
Järgmisel päeval oli jälle terve päeva Hannesega, olime tema juures, vaatasime telekat jne. :D 


22. juuli oli Cetrini sünna. No see õhtu läks küll päris lappesse ära. :D
Ma parem ei räägi sellest. :D
Vedasime Mattiasega kihla ka. :D Aga ma ei saa öelda, mille peale. :D Aga mina võitsin, see on tähtis. :D

Igaljuhul on mida mäletada. :D
Öösel satsin Hannese koju, aga krdi külm oli. :D Siis andis mulle oma pusa selga, mjäuuu.

Nüüd siis see laupäev mis oli, ehk 3. august oli Terve Fest 2013. Läksime Meritega juba kell 14:45 sinna. No issand jumal. :D
Mingi ma kaotasin oma kõrvaklapid ära, krt. :( ma nii kurb, terve öö otsisin taga, aga ei leidnud. :S

Mingi kella 5 aeg tuli Hannes, muidugi ilma minule ütlemata, ega ta ka ei teadnud et ma seal olen. :D
Ja küll siis hakkas seda rahvast alles voolama, igast kandist tuli ja siis oli mingi punt koos. Ja saate aru, ma olin mingi ainuke idikas kes EI SUITSETANUD. Pshh, kõik tossasid mu ümber. :D 

Ja Merite, issand, ta veeres nagu kakuke igast künkast, kus vähegi võimalik alla. Ta oli lõpuks niiiiiiiiiii must, et jube. :D

Issand mul nii paha tunne tegelt, ma lõin üht väikest süütut poissi. :( Okei, tegelt ta pole midagi nii väike ja süütu, aga no krt muud moodi ei saanud ju. :D
Asi oli selles et ma olin Hannesega koos ja järsku tuleb Venno nagu tuulispask ja hakkab meist ka mööda kihutama ja siis ma mingi küsin et "Mis juhtus?" siis ta jumala vihaselt ütleb "Krdi marko magab seal künka otsas, ei liiguta ega midagi"
ma ütles ainult "Oota" ja siis läksin. Ja läksin ja panin tüübile paugu, Marko tegi silmad lahti, vahtis suu ammuli otsa ja siis ütles "Krdi kõvasti lõid" :D
Hah, omg. :D Aga no ta õnneks andis andeks mulle. :D



Igaljuhul mingi kell pool 5 läksime Cärolini, Cetrini, Tuuli ja Illimariga telki magama. No Tuuli läks koos Meritega minema.
Krdi mingi kell 6 kuulen telgis et mingi mees õues avastas, et telkimisplatsi kõrval on kartulipõld ja ta karjus "Kuulge kutid, tulge siia, siin on kartuleid, lõpuks saab süüa" :D
Ja mingi 5 minutit hiljem hakkab mingi naine karjuma "No kurat mida Sa topid mulle neid kartuleid siia" :D
No wtf :D


A näete üks päev käisin seenel ja nägi ussi. :D Vaskuss. :)

Hahhaha ja vaadake seda:http://ask.fm/LenskajaVodka/answer/59133262363
No kas ma pole mitte geenius? :D 

Nonii, ma ei teagi mida rääkida, täna käisin Tapal poes ja pangas, homme pean tagasi minema, sest pangas polnud täna leedu litte ja poola zlotte. Loodan, et näen homme Hannest ka, sest muidu hakkan teda ju jubedalt igatsema need 9 päeva mis ma Eestist ära olen.
Nimelt lähen Itaaliasse. ;)


Aga olgu, eks kui Itaaliast tagasi tulen, siis kirjutan seal toimuvast jne. :)
Tsaukiplauki. :)
Musidkallid. :)
Leanika.


Kommentaarid

Populaarsed postitused