There's always a light at the end of the tunnel. Just pray it's not the train!

Heiyaa! :)
Ma ju lubasin Teiega jagada oma Itaalias käigu elamusi! 
Seda ma nüüd kavatsengi teha. :)
Neljapäeval, 8. augustil kell 5:30 oli siis Kadrinast start. 
Bussijaama ilmus kahekordne buss ja nii see siis algaski. Kõik olid endale bussis kirja pannud koha, ilmselgelt, kõik peale minu. :D 
Nii ma siis lõpuks istusingi teisel korrusel kõige taha, keskel. 
Vasakul pool kätt istusid Meryl ja Enely, ning paremal pool kätte Ave ja Melissa. 
Inimesi oli kokku 80, meie koolist, Pärnus kui ka Tallinnast.

Esimese öö veetsime Poolas. 
Pean ka mainima, et Poolast alates oli kell tund aega Eesti ajast taga. 
Mmm, Te ei kujuta ette ka kui head hamburgerit me esimesel õhtul ostsime. Lihtsalt parim <3
Olin ühes toas Meryli ja Enelyga. Avel oli kaasas läpakas ning tegime meie toas pisikese filmiõhtu. Jube hea film oli, aga ma ei mäleta selle nime. :D :D
Muidugi ei saanud ju esimene õhtu mööduda ilma viperusteta, kuskil kella 23:00-i paiku läks vool ära. No misasja? Enely on dušši all ja järsku on ümberringi kottpimedus. Õnneks see probleem lahendati kiiresti.

Teise öö veetsime Tšehhis. Siis jagasin ma tuba Mailega. Õhtul käisime Getteriga raekojaplatsil mingil Kantrimuusika peol. Aga kuna vihma hakkas sadama, siis mina lahkusin hotelli varakult. Kõige tähtsam oli ikka see, et hotellis oli WiFi. :D 
Nii siis istusidki päris paljud 5-nda korruse koridori põrandal netis. Ja oh häda, selles koridoris oli 3 kunstpuud. 
Ja muidugi oli Kristo see geenius, kes läks ja pani need puud teiste tubade uste taha. 
Kui aga Georg, Kevin ja Janno enda toast välja hakkasid tulema ja puu enda ukse tagant avastasid, siis tuli neil veel geniaalsem idee. Mina istusin põrandal, nemad võtsin need kol puud ja tulidpanid need minu ümber ja ütlesid "Jee, Leanika on džunglis" :D No wtf :D
Seal paningi ma Kevini hüüdnimeks Tarazan ja Georg ja Janno olid tema Ahvikesed. :) Pildil näete kuidas Kevin piilub enda ukse ees oleva puu tagant. :D

Kolmandal päeval tegime Austrias pisike ekskursiooni, käisime tüdrukutega ka Macis söömas. NJOMNJOMNJOM..
Õhtul jõudsime juba Itaaliasse ja ööbisime Veneetsia lähistel. Sel õhtul jäin ma varakul magama ning ei käinud toast väljaski.

Neljandal päeval suundusime San Marinosse. 
Lihtsalt imeline vaade! Hiljem viisid bussijuhid meid Aadria mere äärde ujuma. :))) 
Issand kui soe see vesi oli. :P Ning issad kui kuradi soolane see oli :D 
Muidugi olid kõik parajad soolakänkarad. :D
Õhtul jõudsime Belmondo hotelli, kus pidime ööbima 2 ööd. 
Hotelli restoranis valmistas hotelliomanik ise pizzat, mida tuli nagu ülikaua oodata. 
Aga maitsest suhteliselt hästi. 
Selles hotellis pidin ma teatud asjaolude tõttu magama üksinda kolme-inimese toas, mis tuli mulle järgmisel hommikul väga saatuslikuks.

Nimelt siis viienda päeva hommikul oli kell 6 hommikusöök ning kell 7 väljasõit. 
Panin äratuse kella 5:38, äratus helises ja ma vajutasin selle kinni ja mõtlesin "okei, 2 minutit magan, ja siis ajan end püsti"
Järgmine hetk, helises aga minu telefon, Tuuli helistas. 
Võtsin tusase häälega kõne vastu, Tuuli küsib "Kus Sa oled?"
Mu esimene mõte oli nagu mis asja, ma tahan magada, ära sega, aga siis vaatasin kella. 
Kell oli 7:10, siis ma olin nagu "Oumaigaad, ma magasin sisse, oodake mind ma mingi kohe tulen"
Oh vana, kus mul läks kiireks siis, vahetasin kiiruga riided, võtsin asjad, ja hakkasin toast väljuma, kõigepealt ei tulnud see kuradi uks lahti, mis oli juba eelmisel õhtul jamanud. 
Sain selle siis lõpuks lahti ja läksin välja, ukse taga aga avastasin, et võti jäi voodi peale, siis läksin tagasi, võtsin võtme ja suundusin bussi. 
Bussi ees seisis giid ja õpetaja Ojasalu. 
Mul oli selline nägu et "oumaigaad, ärge hakake aint minuga pahandama" 
ja siis ütleb giid mulle "Kuule, ära põe"
mul on nagu "misasja"
siis ütleb Ojasalu "Kuule, Sul hakkab palav"
mina kiirustasin bussi, ja siis ütleb mulle bussijuht rõõmsa näoga "Tere hommikust".


Aga kujutate ette, see oli mu elu kõige kiirem ärkamine, 
sest 7:10 helistas Tuuli ja 7:13 olin ma juba bussis. 3 minutit, 
ja vaadake kui palju selle aja jooksul juhtus.
Ja teate mis, reisil oli kaasa meie armas matemaatika õpetaja Viive ja ta oli ikka nii armas. 
Kuna ma sisse magasin, jäin ma ju hommikusöögist ilma, aga tema oli teinud mulle seingi ja juustusaid kaasa. 
Niiet ma ei jäänudki nälga. Ilmselgelt on mata õps parim! <3
Käisime ka maailma kõige väiksemas linn-riigis Vatikanis. Ja siin pean kõigile ütlema, et mina ei lähe kunagi kirikusse. Ma olen ausalt nii solvunud. Kirikusse minemiseks pidid olema õlad ja jalad kaetud. Mul oli lühkad jalas ja mind ei lastud sisse. Ma olen tõsiselt solvunud. Pshh. :D
Suundusime Rooma linna, kus oli meil pooleteist tunnine vaba aeg, käisime Triinuga pizzat söömas ja avastasime et Itaalia inimesed on ikka paganama sõbralikud. 
Igaljuhul läksid meil Rooma linnas kaks poissi kaduma, Veijo ja Rando. Detailidest ma ei viitsi rääkida, aga me saime nad lõpuks siiski kätte, ja see on tore.
Õhtul saabusime taas Belmondo hotelli. Kus öösel sai isegi niiöelda klubis käidud. 
Olen unustanud mainimata ühe väga tähtsa asja, reisil oli Tallinnast kaasas üks paks naine lapsega. Ja selle naise hüüdnimeks panime me KAKUKE. Eimis, tol õhtul panid ta ikka korralikult tantsu seal tantsupõrandal, veereski nagu Kakuke, niiet ta on oma nime lausa väärt.

Kuuendal päeval käisime linnaekskursioonil Firenzes, käisime Triinuga taas pizzat söömas. Siis suundusime Pisasse. Sai tehtud ikka tüüpilisi pilte Pisa torniga. Kahjuks minu pildid on Darja käes, sest tema kaameraga tegime seal pilte, aga ta lubas need mulle kunagi saata. :)
Õhtul liikusime tagasi Veneetsia suunas. Hotellis olin ma ühes toas Triinu, Maile ja Tuuliga. Selle õhtust ma parem vaikin. Sest mõni inimene vast ei soovi et ma räägiks, mida nad seal toas korraldasid. :D Aga no naljakas oli siiski :D

Seitsmendal päeval otsustasin, et kuna see on viimane päev Itaalias, siis panen selga kleidi. Eino muidugi, alati kui mina panen kleidi, hakkab vihma sadama :D
Nii oligi meie Veneetsia külastus põhimõtteliselt rikutud. Sest vihma sadas ja külm oli. Me ei saanud isegi gondlitega sõitma minna :/ See eest tegi Mart keset suurt rahvamassi äri. Nimelt müüs lapsi. Jah, just nimelt lapsi. ta müüs Kevinit ja Johannest. Tegin sellest ka video. Selle leiate Mardi FB-st 

Vähemalt nii paljugi lõbu sellesse vihmasesse päeva. :)
Enne Itaaliast ära sõitu, anti meile tunni ajane shoppamis võimalus. NiHao poes. Uskumatu lihtsalt kui odavad ja ilusad riided seal olid. Pildil näete ka siis minu, Tuuli ja Triinu tehtud oste. Ja siis alustasimegi me tagasi sõitu kodumaa poole.
Veetsime taas öö Tšehhi hotellis. Kus mina Kristo, Mart ja Triin olime pool ööd hotelli koridori põrandal ja rääkisime juttu. Mina ja Triin sel ööl ei maganud üldse. 

Kaheksanda päeva hommikul pool 8 läksime poodi ja kell 9 oli väljasõit ning sõitsime Poola poole.
Aa, üks naljakas vahejuhtum veel. Meil oli kaks bussijuhti ja üks oli Kapitaanus Gennadi (kuidas iganes ta nime ka ei kirjutata). Ta oli väga änksa mees, ja Avest sisse võetud :D Hahah. Kaheksanda päeva hommikul kui ma hakkasin oma kohvrit bussi viima, läks mu kohvri ratas üle äärekivi ja siis Gennadi ütleb "Oiiiiiii, avarii" ja naeratab siis kavalalt. Mina sellepeale "jah, avarii, avarii" ja siis ütlesin viiskalt "Tere hommikust" ja siis vaatab Gennadi mulle otsa ja ütleb "hommikust kallike"  Sel hetkel olin ma sõnatu. :D Punastasin ka vist :D Aga see oli naljakas. :D
Õhtul ööbisime samas hotellis milles esimesegi öö olime veetnud.Käisime taas Enely, Meryli, Melissa ja Avega burksi söömas. Kahjuks oli seekord burger külm kui siiski tühi kõht on parim kokk. Käisime õhtul veel Mardi ja Kristo toas. Mängisime kaarte ja ajasime juttu. 



Üheksandal päeval, ehk siis 16. augustil liikusime läbi Poola, Leedu ja Läti ja jõudsime lõpuks Eestisse.
Õhtul kell 21:15 olimegi me Kadrinas.
Ma lihtsalt pean tänama kõiki, kes selle reisi nii meeldejäävaks tegid. Te olete parimad. :)

Rohkem pilte reisist, maastikust ja imelisest Itaalia viimase päeva päikesetõusust leiate minu fotoalbumist: http://fotoalbum.ee/photos/LeanikaV/sets/1383181
Soovitan soojalt vaadata :) :P

Aa, ja oma tavalisest elust, unustasin oma eelmises postituses mainida, et issi lasi mul autoga paar korda sõita. :D No kas pole tore? :D Teema muutus missugune eksole :D
Aga olgu, olge siis tublid ja värki. :)
Soovitan soojalt vaadata :)

Chiaooo,
Leanika. :)



Kommentaarid

Populaarsed postitused