I'm not afraid to die. I just don't want to be there when it happens.

Tervitused!

Selle kolme nädala jooksul, mil ma pole kirjutanud, on päris palju juhtunud.
21. novembril oli siis käisime meie pool klassi + 10. klassi mõned õpilased Sagadis õppepäeval. Moodustasime 5 rühma ning igal rühmal oli erinev ülesanne. Mina oli näiteks ühes rühmas Marko, Kaarel Haavajõe ning Kreniga ning meie ülesandeks oli puude kõrguse mõõtmine. Saime ühe laheda aparaadi ja siis algaski töö. peale mõõtmist pidime tegema esitluse sellest ning ettekandma teistele. Kokkuvõttes oli see väga tore päev ning üks lisa 5 bioloogias alati teretulnud. :)

Peale Sagadis käiku oli minek Tallinnasse, Solarisse kinno. Käisime vaatamas filmi "Ego". Muidugi ei suutnud me Karolina ja Teisiga Hessile vastu panna ja enne filmi käisime burxi söömas, njomnjomnjom :D
Aga film oli super hea ning ega ka pisarad meie silmist ei puudunud. :)

Järgmisel päeval 22. novembril oli matemaatika õpetaja sünnipäev. :) Ja kuna ta on üks vaieldamatult parimad õpetajaid koolis, siis otsustasime oma matemaatikarühmaga talle kingi teha. Õpetaja oli väga õnnelik! :)

23. novembril käisin aga Rakvere Ametikoolis. Seal toimus Virumaa Matemaatikavõistlus. See on võiskondlik ja mina olin koos Georg-Haraldi, Heivo ja Harletiga. Okei, võistlust ma üldjuhul kommenteerida ei tahaks. Ülevirumaa saime 8. koha ja Lääne-Virumaal olime kolmandad. Aga ma pean mainima, et ma pole vist ealeski nii palju naerdud kui sel päeval. Nagu reaalselt kõik asjad tundusid mingi ülinaljakad. :D

Kolmapäeval, 27. novembril oli koolisisene eesti keele olümpiaad. Kui ma selle töö kätte sain, siis oli mu esimene reaktsioon reaalselt "wtf". Lugesin mingi 10 korda esimese ülesande tööjuhendit, aga mitte tuhkagi aru ei saanud. :D Aga no lõpuks mu õnneks nuputasin välja mis seal teha tuleb. :D Nt oli antud lause: "Eakas pruunikarvaline imetajate esindaja ei omanda aeroobikalisi liigutusi." Hmm, no mis see küll olla võiks? :D Vana karu ei tantsi. :D Jee, tubli, 5+ istu Ants. :D
Hihi. :D

Eile, 29. novembril oli siis koolis CADrina.
Oeh juudas. Kus ma siis alustama peaksin?
Alustan siis selles, et mina, Karolina ning Melissa osalesime seal. Me esindasime naisi. Olles esimene naisvõiskond läbi aegade CADrinal. Ilmselgelt olid poisid palju tugevamad kui meie ning meie finaali ei pääsenud. Aga kindlasti oleme me nüüd ühe kogemuse võrra rikkamad ning kavatseme ka järgmisel aastal osa võtta. Tulgu mis tuleb! :)

Kuidas poistel CADrinal läks? Tarmo, Kalju ning Kaarel said kolmanda koha. Aga nad olid igaljuhul vägaväga tublid!
Õhtul esines Smilers. Oeh ma kesksisin nii kuradi kõvasti, et mul läks ühel hetkel jalg krampi. :D Nagu reaalselt, ma ei suutnud enam kõndidagi. :D :D
Nagu eile koju jõudsin, siis viskasin kohe sliipi ära, sest ma olin nii kuradima väsinud...
ja siis kui täna hommikul kell pool 9 ärkasin siis ema vaatab mulle suurte silmadega otsa ja ütleb "Nii vara ärkasid"
Hahahha, niuniu. :D

Homme algab juba detsember. 1 kuu seda 2013.-ndat aastat veel jäänud. Aeg on läinud üli ruttu lihtsalt. 
Oeh, igal juhul tänase postituse lõpuks sooviksin ma tänu avaldada.
Kõige pealt avaldaksin suurt tänu kõigile, kes mu blogi loevad!
Kuigi tavaliselt piirdus lugejate arv 100-150-ga. Siis eelmist postitust luges lausa 361 inimest.

Nagu reaalselt, ma poleks kunagi uskunud et teid nii palju on!

Ning teiseks tahaksin ma tänada Karolinat! Ma olin nii nii õnnelik, et Sa mul olemas oled ja minu tujutsemisi kannatad. Me nähvame üksteisele nii tihti, aga reaalselt ma ei kujutaks oma koolielu ilma Sinuta ettegi! Sa oled väga kallis! :)

Ja nüüd vaadake kui nummi kiisu mul on :)))) Puges keka kotti üks hommik :) Järgmine kord võtan ta raudselt kaasa. :D






Paar aski vastust ka siis teile veel postituse lõppu:
1) http://ask.fm/LenskajaVodka/answer/104595916571
2) http://ask.fm/LenskajaVodka/answer/104585680923
3) http://ask.fm/LenskajaVodka/answer/104325125403

Aga olgu nüüd, ilusat novembri viimast õhtut Teile kõigile ja olge muhedad! :)

Musid-kallid-paid.
Leanika.


Kommentaarid

  1. V6id minu blogi ka enda omas promoda, mul mingi max 40 lugejat aint :D
    kkikerpill.blogspot.com

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused