It's funny how someone can break my heart, but I still love them with all the little pieces!

Heiyaa!

Et nüüd ma taas jagan teiega oma põnevaid elusündmusi.
Mm, alustame siis selles, et ma olen vaba ja vallaline. Just, täpselt, VABA ja VALLALINE 31. oktoobrist alates.
Et siis kutt otsustas, et jätab mu maha ilma mulle midagi ütlemata ja nii ta siis seda tegigi. Põhjust ma ei tea. Ja ausalt öeldes enam ei taha ka teada. Üldse ei huvita. See viis kuidas ta seda tegi, on lihtsalt lapsik. 
Lihtsalt teadmiseks, Sulle armas kutt, et kui Sa peaksid seda juhuslikult lugema, siis tea, et mina Sind taga ei nuta. Ma võin Sind küll igatseda aga taga nutma ma Sind ei hakka. 
Ja selle teemast ma rohkem ei räägi.

Teisipäeval oli koolisisene olümpiaad. Meie klassist oli osalejaid 4 ja mina sain 1. koha. Ülesanded olid küll parajad pähklid. 

Neljapäeval käisime Meritega Rakveres Kebabist söömas. mmmmmmmmm, nämmad friikad on seal :P muidugi merite sõi nii aeglaselt et me esimesest bussist maha jäime, aga pole hullu :D

Rääkisin üleeile meie vahetusõpilase Migueliga ka, küsisin talt eesti keeles asju ja ta vastas väga ilusti, väheste vigadega ning minu arvates on ta väga tubli :) 

Üleeile pidime veel kirjanduses luuletust lugema. Ja siis hiljem pidi iga üks valima 1-3 kõige enam meeldinud luuletuse esitajat. Peale minu oli veel 15 õpilast ning mina sain 14 häält. Mm, see oli ausalt öeldes üllatav, aga armas. :)
Olen nüüd siis ilusti hakkanud jõusaalis ka käima. On ju vaja end trimmi saada. :)



Oh jah, üleeile käisid mul kaks külast ka. :D Hahhaha, Martin ja Ülo :D :D
Okei tegelt ta nimi pole Ülo, ta hoopis Üllar. :D No tegelt ta pole Üllar ka, ta tegelt Raiko. :D Hullud inimesed ka. Suitsetavad jubedalt. Istusin endega autos ja rääkisin juttu ja nemad muudkui tossasid. Ja nad vapsjee kardavad ju Aadut. Saate aru, kardavad minu väikest Aadut. Pussy'd vennad. :D
Mjäuuu :D


Oeh, viimasel ajal jube väsimus peal. Tahaks magada kogu aeg.
Aaa, tuli meelde üksasi. Pean seda kindlasti teiega jagama. :D
Nimelt, kuulsin üleeile raadiost huvitavad asja. Lastelt, umbes 5-6 vanustelt küsiti küsimusi ja üks küsimus oli "Mis ameti juures pole vaja teadmisi?" Lapsed vastasid "Autojuht.... ja siis kunstiõpetaja" ahhahahahahahha, omg KUNSTIÕPETAJA. :D Minu klassi õpilased kindlasti tajuvad miks see naljakas on :D

Aaa, ja üks päev oli ajaloos mingi usu teema. Ja siis õpetaja rääkis "no ega see pole ju tõsi et kodus mingid asjad ise lendavad" ja ma lihtsalt ei suutnud suud kinni hoida ja ütlesin "no kui mees ikka kodus vihale ajab, siis need asjad hakkavad küll lendama ise" :D :D :D :D

Olgu, paar head aski asja ka siia:
1) Tõestus, et meikimine pole minu jaoks  http://ask.fm/LenskajaVodka/answer/103461086747
2) Ja natuke inimeste loogikast http://ask.fm/LenskajaVodka/answer/103363860507

Aga olgu, ma nüüd lõpetan. :P
Tervitaksin siis Anna-Liisi ja Tuuli-Mariat. :D Saate aru Tuuli on tubli tüdruk, sööb pannkooke. :D Siis tissid kasvavad. :)

TsaukiPlauki :)
Leanika. :)



Kommentaarid

Populaarsed postitused