I can't act like I don't care, ‘ cause I do.

Hei! :)

Need kaks viimast nädalat on möödunud nagu üli positiivselt! :)

See aasta peab veel kõigest ühe nädala veel koolis vastu pidama ja siis saab puhata. Te peaksite mind praegu nägema, mu tuju on lihtsalt ülim. :D Ma ei tea, kui normaalne see on, et ma arvuti taga tantsin? :D Minu puhul tegelikult väga ebanormaalne.

Nende kahe nädala tipp-sündmus on kahtlemata eile toimunud Kaisa 18.-s sünnipäev. Selle peale ütleks Ben praegu kindlasti "USKUMATU!"

Päriselt, ma võin käsi südamel öelda, et ma pole mitte kunagi, saate aru MITTE KUNAGI nii palju tantsinud kui täna öösel. Reaalselt, ma vahepeal ei jaksanud enam, mõtlesin reaalselt, et viskan vedru välja. :D 
Ma poleks kunagi uskunud et meie klassi poisid sellised tantsulõvid on.

Beni tantsuhaare on nii tugev, et seljast käisid kohe kraksud läbi. Ja ta keerutas naisi enda käe otsas ka ikka vist kiiremini kui akutrelli ots keerleb. :D (Appi mis võrdlus :D )

Marko ei lasknud mul ka puhata, ma jõudsin vaevalt mingi paar sekundit istuda ja puhata, kui ta jälle tuli ka kutsus tantsule. Appi, ma ei tea mitu korda ma talle varba peale astusin. :D :D
Minu suureks üllatuseks oli ka Kaspar paras tantsulõvi. :)



Igal juhul pidu lõppes ilusalt ning rahulikult! :) Kuid tunne oli küll, et jalad on järgmisel päeval villis. :D 
mina jõudsin koju pool 5 hommikul ja läksin kohe magama. Ja no pool 12 oli juba kripskraps üleval. :D


tegelt peaksin hakkama kirjanduse arutlust kirjutama, aga mul pole kohe üldse viitsimist. Tore, et ma eile uurimistööd enne peole minekut tegin, muidu oleks see ka jäänud viimasele minutile.

Tuju on igal juhul laes. :D normaalne. :D
Neljapäeval on jõuluball, siis saab taas oma tantsuoskust näidata, hahaha (nagu seda mul räigelt oleks, haha) :D


Homme peale 6.-dat tundi on tantsu harjutamine koos kuttidega. :D
Mm, ja nüüd on see koht kus ma niiöelda promon kellegi blogi, nimelt Kristi oma: kkikerpill.blogspot.com

Kindlasti tasub sel ka silm peal hoida! :)


Aga kuna kell on palju siis ma peaks tegelt hakkama oma kirjanduse arutlust kirjutama. :D
Hoidke mu askil ka silm peal :D alles olin lehm ja juba olen siga :D suht normaalne :D digi muundumine :D
Niiet, olge muhedad ja tublid! :)


Leanika.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused