When the memories hit me... the shit hurts

Tervitused!

Jõululaupäev on juba ukse taga ning ega ka tänane päev enam kaua kesta.

Vaheaeg algas iseenesest rahulikult. Eelmise nädala neljapäeval oli meil jõuluball. Enne seda pidime esitama näidendit. "Lumivalguke." Mina tegin veidikene näidendi ümber, naljakamaks. Madis oli siis meie Lumivalguke. Kuna aga meie klass jätab asjad suht alati viimasele hetkele, siis ega me korralikku proovi ei jõudnudki teha. Ning ausalt Madis pani laval sellist improvisatsiooni, et ma pidin end lava taga põhimõtteliselt ribadeks naerma. :)

Kuidas minu jõulud möödusid?
Hmm võin öelda, et põhimõtteliselt minul jõule polnud. Pole jõulutunnetki tegelikult.
Kingitusi ma ei saanud. Okei issilt sain väikese šokolaadi ning emme andis mulle üle meie külas elanud vana tädikese tikitud seinavaiba. See tädike suri 17. novembril ja see kingitus tegi tegelikult mind kurvaks. Oleks tahtnud teda väga tänada. :(

Eile käisime Tapal ja Kadrinas surnuaias. Kõigi lähedaste haudel käisime ning süütasime küünlad.
Tapa surnuaias saime veel valges ära käidud, aga Kadrina jõudes oli päris pime, kuid see vaatepilt, kuidas tuhanded küünlad särasid, see oli imeline!
Oeh.. tegelikult eile nii unistasin, et Tema mulle "häid jõule" sooviks.. Mõtlesin hetkeks, et kirjutan talle ise, aga siis mõtlesin ringi, sest olin kindel, et ta niikuinii ei vastaks. :D


Oh jah, kuna aastalõpp on lähedal, siis olen otsustanud, et palju inimesed jätan ma siia aastasse. Jah, 2013-sse aastasse. Näiteks inimesed, kes mu see aasta unustasid, kui nad veel selle aasta jooksul ühendust ei võta, siis jäävad nad siia. Ning põlevad ..... mälestusteks.. Näiteks Tema... Õhhhh, nii igatsen teda. :( Aga vaevalt ta mind enam mäletabki...

Uuel aastal kavatsen ma ühe triki ära proovida ja soovitan seda ka teil teha.
Nimelt võtke mingi purk (või karbike) ja iga päev kirjutage üle väiksele sedelile, mis teil sellel päeval head juhtus. Aasta lõpus saate avada purgi ning siis näete, kui palju head on teil aasta jooksul juhtunud. :)
Mina igal juhul kavatsen ära katsetada. :)


A ja ma tahaks tervitada LAURAT! :) Hihih, pean mainima, et ma olen õnnelik, et Sa mulle too õhtu kirjutasid ja et me suhtlema hakkasime! :)

Aga kutid-mutid, ma ei oska eriti midagi enam kirjutada. :(
Promon veits oma aski jälle :D
http://ask.fm/LenskajaVodka


ja vastuseid:

http://ask.fm/LenskajaVodka/answer/105706442011

niuniu :D hate me :P
Ja see laul on lihtsalt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hea:
http://www.youtube.com/watch?v=azhY168xnAc


ja weheart it <3
http://weheartit.com/Leanika_Vetka

Olge musid ja tublid! Ning nautige jõulupühi! :)
Mina lähen reedel kooli :D :D :D Matemaatikat tegema :P

Tsau :P
Leanika.


Kommentaarid

Populaarsed postitused