Yeah i'm single, but my heart is taken.

Tere kallis rahvas!
Ma pole kirjutanud üle kolme kuu. Aga see aeg on läinud väga ruttu. Ja tänases postituses anna väikse ülevaate nende kolme kuu tähtsamatest sündmustest.


Alustan siis 23. maiga. Selle reedese päeva hommikul käisin Arki teooriaeksamil koos Karolinaga, mille me mõlemad ilusti sooritasime. Tagasi Kadrina jõudes läksin Merite juurde. Kus me natuke hinge tõmbasime. Siis kõndisime tagasi Kadrina ja läksime Loobukale ujuma. Sel õhtul tegimegi sis oma selle aasta esimese ujumise ära. Peale ujumaskäiku läksime Karolina sünnipäevale, kus ootas meid meeldiv seltskond.

5. juunil lõppes meil kool. 11. klassi lõpetasin ilusti kahe neljaga ja ülejäänud viitega. 
Järgmisel päeval oli uurmistööde kaitsmine. Pooled minu klassist kaitsesid oma uurimistööd kenasti ära. Ülejäänud pool klassi, kaasa arvatud mina, kaitseme sügisel. :)

7. juunil oli mul esimene muru niitmise tööpäev. Usun, et paljud nägid mind murutraktoriga Kadrina vahel tiirutamas. :D Seda tööd tegin 2 ja pool nädalat. 
Samal 7. juuni õhtul oli Mardi juures väike klassi istumine. Lihtsalt üks mõnus chill õhtu.

13. juunil käisin Merite põhikooli lõpetamisel.
14. juunil pidas Kaarel Taimla oma sünnipäeva. Sai saunas käidud jne.




22. juunil sõitsime Cärolini, Cetrini ja Tuuliga Otepääle, Pühajärve jaanitulele. Olime kahel õhtul seal, ööbisime mu onu juures. Kohtusin seal oma emapoolse sugulase Alvariga ka siis esimest korda. :D
Pühajärve elamus oli sõna otseses mõttes RAJU.





Kuigi Smilersi kontserdi ajal tuli järsku mingi tüüp mu juurde ja hakkas käppima. Kui eemale tõugata teda tahtsin, siis kukkus ta mu käsi väänama. :D Mingi imelik tüüp oli. :D Ja kontserdi ajal Sal-Saller käskis rahval selfiet teha ja nii ma siis leidsingi nädal hiljem oma telefonist selfie selle sama tüübiga. :D wtf 

5. juulil sündis sõna otseses mõttes ime. :D Meie seitsme aastasel kassil sündis üks kassipoeg. Terve oma elu jooksul pole sel kassil ühtegi poega olnud ja nüüd järsku sai lapse. :D Kass ise oli ka esialgu segaduses, ei saanud aru, mis ta seest nüüd välja tuli. Aga nüüd see nunnupall röövib südameid. <3

8. juuli öösel helistas mulle Marek ja ütles, et tema tuleb koos Ragnariga minu juurde - jala. Ma ei uskunud seda hommiku kuni kella 6ni, kui ma neile vastu kõndisin. Nad tulid reaalselt jala Tapalt minu juurde - kohvi jooma, magama ja sööma. :D
Täiesti hullumeelne lihtsalt. :D 


15. juulil läksime koos Cäroliniga Arki sõidueksamile. Mõlemad saime sooritatud ehk siis sellest päevast saadik on meil kahel load. :D Samal öösel tahtsime kuttidega ujuma minna, aga jäime autoga kinni. :D Mitu tundi proovisime autot välja kaevata, aga tulutult. :D Helistasime siis lõpuks Urmetile. Kutt tuli traktoriga ja tõmbas meid välja. :D 

16. juulist - 31. juulini töötasin ma Kolu Jõusöödatehases. Töö oli jube, aga seltskond hea. :D nimelt seal töötab mingi tüüp, kes kogu aeg aint kiusas :D Aga nh Cetrin oli nii lahe et pani sellele tüübile autosse surnud hiire. :D haha :D 

17. juulil oli aga selline lugu, et käisime Cärolini Sierraga Viitnal burxi söömas, tagasi sõitsin mina. Sõitsin suht keset kruusateed ja enne kurvi mõtlesin, et tõmban vähe paremale, et äkki tuleb kurvi tagant auto. Ja võta näpust tuligi auto sealt vastu, Sierra tegi ikka selliseid liigutusi, et hetkeks oli küll tunne et nüüd sõidame meie uhke uue tee sügavasse eurokraavi. :D õnneks jäime ikka teele. :D
Pool tundi hiljem oli järgmine kurv ja ma mõtlesin taas, et võtan seekord igaksjuhuks rahulikult. Aga seekord läks asi vähe halvasti. :D
90 kraadise kurvi taga tuli keset teed vastu rekka. Ja sel hetkel polnud mul tõesti mingit muud võimalust, kui teelt välja sõita, sest rekka tagumine ots hakkas mulle juba ette keerama ja ma oleks sõitnud talle lihtsalt rataste alla. :D

Nii ma siis keerasingi kraavi. Mitte kellelgi meil kolmest polnud peal turvavööd, aga me jäime kõik ellu. Cärolin lendas mulle põhimõtteliselt sülle. Esimese asjana tegin autoukse lahti ja vastu vaatas mulle terve hunnik nõgeseid. Karjusin rekkajuhile, et kas ta saab meid nüüd välja ka tõmmata. Tüüp vastas et läheb kutsub kohe teise auto ja sõitis edasi. Ja siis ma läksin istusin autosse ja minu, Cetrini ja Cärolini reaktsioon oli sõna otseses mõttes uskumatu - me hakkasime naerma. Me lihtsalt südamest naersime. 
Pool tundi ootasime, kuid kedagi ei tulnud. Mõtlesime, et raudselt rekkajuht laseb meid üle. Helistasime siis Urmole ja kutsusime traktoriga järgi. :D
Natuke aega hiljem jõudis siiski kohale rekka koos 3 suure mehega. :D otsisid välja köie, sidusid auto külge ja siis jõudis juba Urmo oma traktoriga ning tõmbas auto välja. Ja siis rekkajuht ütles mulle "kuule päris hästi sõidad, ma olin suht kindel et Sa sõidad mulle rataste alla. siis oleks siin esiklaasis kolm laipa vaid olnud." :D
Ega jh, kaks päeva load käes ja juba kraavis. :D Ma olen tubli, i know. :D


18. juulil oli Triinu sünna. 19. juulil pidas Kristo oma sünnat.
22. juulil oli Cetrini sünnipäev. Kõik sünnipäevad olid mõnusad ja meeldejäävad. :D

25. juulil käisime Cärolini ja Cetriniga Terve Festi soojenduspeol Haigel. Cärolin ja Cetrin läksid öösel minema, aga ma jäin sinna hommikuni. Sest Maxim tegi mingi Appel Pie joogi mulle ja see rabas mu jalust. Ma ei suutnud kõndidagi. :D Hommikul oli seal mingi hull kaklus ka. Ronisin muidugi sinna vahele ja peaaegu oleksin ise ka vastu vahtimist saanud. :D
26. juulil oli siis Terve Fest. Pidin olema Sassile ja Alvarile kainekaks natuke aega. Sain esimest korda elus automaatkäigukastiga autoga sõita. Algul oli hirmus, aga lõpuks harjusin ära. Tervel olin ma täiesti kaine. Polnud mitte mingit tahtmist juua. :D Selle aasta Terve oli igavam kui eelmise aasta oma. Niiet jh. :D

1. augustil olin Sillule ja Kuldarile kainekaks. Pool ööd sõitsime ringi. :D 
Järgmisel päeval käisid külas mul õed ja õelapsed. Mõnus perekondlik päev. Õhtul tulid Sillu ja Kuldar meile ja ostsid mu isalt  Ford Sierra ära. :D 


4. -6. august veetis meie klassi Reaal-tehniline suund (6 tüdrukut ja 13 poissi) Soomes. Külastasime 9-t tehast. Ööbisime ühe kauni järve kaldal, käisime ujumas, saunas ja paadiga sõitmas. Muidugi pidid tüdrukud kokkama. :D
Õhtul oli ka väike massaaži ring. :D
Käisime golfi ka mängimas. :D Väga igav mäng, ausalt :D


Kui me aga laevaga Eestisse jõudma hakkasime, siis ma ei leidnud enam laevast meie bussi üles. Karolina aitas mul otsida, väga jube oli kõndida rekade vahelt, mis olid tihedalt külg külje kõrval. Muidugi pidas üks rekkajuht vajalikuks ka meid ehmatada, mis siis et meil nutt peaaegu kurgus oli. :D Aga õnnelikult leidsime lõpuks bussi täpselt enne ära sõitu. :D
8.-17. august oli siis Prantsusmaa reis. Pean mainima, et see oli suhteliselt läbikukkunud reis. Buss oli nõme ja õpetajad natuke liiga ennast täis. Õpetajad olid nagu vangivalvurid ja hoidsid meid hotellis vangis. Hotellitoad olid väikesed ja ilm oli külm. :S
Aga ei saa salata, et oli ka ilusaid ja meeldejäävaid hetki. :)
Taaskord pidin pakkuma massööriteenust. :D Aga jh, kui Androle massaaži tegin, siis astus tuppa giid. Järgmine päev oli ta juba rääkinud, et mingi tüdruk istus mingil poisil seljas. Giidile jäi väga vale mulje. :D
Ega mul väga reisist midagi rääkida pole. Eks pildid räägivad enda eest. :) 

Eile jõudsin reisilt ilusti koju. Kodu on ikka väga armas koht ja kodusöök on ka parim!! <3



2 nädala pärast algab kool - 12. klass ehk siis viimane aasta Kadrinas. :) eks see postitus tuligi juba piisavalt pikk. :) 
Aga ma kohe ei oskagi enam midagi kirjutada. Eks see postitus võttis enamus mu suvest kokku. :) Olge tublid ja musid! :)
Muidugi võite mu aski ka pommitada. :P
http://ask.fm/LenskajaVodka
Ja tumblril silma peal hoida :)
leanikavetka.tumblr.com

Tsauka! :)
Leanika.


Kommentaarid

Populaarsed postitused