Häid saabuvaid pühi :)






Tere mu kullakallid lugejad!
Olen teist eemal olnud pea kuu aega. Pole lihtsalt aega olnud kirjutada. 
Kool, kodu, laps, mees - kõik nõuavad keskendumist ja pühendumist. 
Hetkel on kooliga paariks nädalaks ja selleks aastaks ühel pool. Niiet vaba aega on tibakene rohkem. 

Eile oli küll mu elu tegusaim koolipäev. 
Ärkasin pool 6, ise mega väsinud, pool seitse olin juba rongil, 7:25 juba ülemistes. Siis pidin nõmedad 15 mintsa bussi ootama ja külmetama, aga ei olnud hullu. 

Kell 8 läksin Termodünaamika protokolle kaitsma, enne üheksat lippasin seal korra minema ja läksin inglise keele suulisele eksamile. No see eksam oli ikka paras pähekl, sest saime oma paarilisega väga halva teema, vähemalt minu arust ja ma ei osanud kohe mitte midagi rääkida sellest. Ja hetkeks mõtlesin, et ma kohe ütlengi et ma ei oska. Aga mu kaaslane sai sellest aru ja aitas mu hädast välja, küsides küsimusi. Olen elu lõpuni talle vast tänulik. 

Noh peale eksamit läksin Termodünaamika protokolle edasi kaitsma, aga meie rühma eriti edukalt ei läinud ja peame uue aasta alguses uuesti proovima.  Aga pole hullu. Siis jooksin kella kümneks matasse ja tegin seal kontrolltöö, siis jooksin tagasi Termodünaamikas ja tegin seal kontrolltöid. Kella kaheks jooksin jälle matasse ja tegin seal veel ühe kontrolltöö. Ja kell 14:45 jooksin bussile, et koju saada. :D
Noh eile oli tegelt täiega minu päev, sest võitsin eile Facebookis ühes auhinnamängus 40€ MyLove kinkekaardi, juhuuu. 

Üks ilus hea uudis on meil ka Teile teatada..
Nimelt..
Karl Hendrik hakkas kõndima, jeyyyy. 
Harjutamist vajab, aga saab juba ise täitsa hästi hakkama. 
See on ausalt parim jõulukink, mida tahta kümne ja poole kuuselt lapselt. :)
Poiss kaalub ka juba 10 kilo :O Tõsine pontsik. Areng on tal ikka mega tegelt. Mängida oskab, potil käib, kõnnib, pobiseb oma ette sõnu, oskab vilega vilistada, voodisse roniminegi põhimõtteliselt selge. :)
Neli adventi see aasta läbi nagu niuhti, homme on juba jõulud, nädal veel ja aasta saabki läbi. 
Selle kuu ajaga oleme me oma elus nii paljugi teinud ja korda saatnud. 
Oleme teinud filmiõhtuid, käisime Musta täku tallis söömas, Kadrinas ujumas jne. :) Oleme oma väikeses kodukeses end hästi sisse seadnud, Kraanikausi saime paika, WC on peaaegu valmis, külmkapi tõime lõpuks ära, uue ruloogi saime üles. :) Vaja veel uusi aknaid ja tapeeti ja siis ongi kõik põhimõtteliselt ideaalne. :)
"Uue" autogi oleme endale soetanud. kelle uus, kelle vana. 
Kuuse ehtisime ka eile ära, nüüd tän veel kinke ostma ja jõulud võivad alata. :)
Ega mul rohkem aega polegi kirjutada, laps ootab. :)
Kui varem ei kirjuta, siis igaks juhuks soovin ette ära HÄID PÜHI :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused