Õuna-Kohupiimakook kookoshelvestega

Nagu ma viimases postituses mainisin, et meil kodus 24/7 käib "Masa ja karu", siis ühest selle multika osast ajendatult tegin ma eelmine nädal kooki. Jah, just ühes osas Karu küpsetas kooki ja siis tuli mul hull tahtmine ise ka kooki teha ja nii ma käisingi supsti poes, ostsin igast manti ja kukkusin kodus vaaritama.
Mingit retsepti ma aluseks ei võtnud, kõike tegin enda käe ja maitse järgi.
Koogiks oli siis õuna-kohupiima kook.
Kohupiimaga küsetist polnud ma varem teinud ning nii ma siis lihtsalt improviseerisin.

Koostisosad:
4 muna
jahu
suhkur
2 õuna
kaneel
250g kohupiimapastat
0,5 tl soodat

Kõigepealt siis kloppisin munad ära, vastavalt muna kogusele panin jahu, ehk siis nii kaua lisasin jahu, kui minu arvates oli segu piisavalt "paks". Vastavalt maitsele lisasin suhkurt.
Siis vahepeal tükeldasin ära õunad eraldi kaussi, lisasin neile suhkurt ja kaneeli ja jätsin nad seisma.
Siis muna-jahu segule lisasin kohupiimapasta, ja segasin ära. Vist lisasin natukene jahu ka juurde, täpselt ei mäleta. Jahu lisan ma tõesti ainult vastavalt sellele, kuidas mulle tundub tainas olevat, et ta poleks liiga vedel, ega liiga paks.
Nii siis lisasin sinna segule veel soodat. Tegelikult võib ju lisada selle asemel küpsetuspulbrit, aga kuna mul kodus oli vaid soodat, siis panin seda.
Nii ja siis võtsin oma päevi näinud ahjuvormi, valasin natuke tainast põhja, nii, et põhi oli kaetud.
Sinna peale ladusin mõnuga õunatükke. raputasin nauke kaneeli ka juurde. Ja siis valasin ülejäänud taigna õunte peale. Siis panin ahju, 220 kraadi juures küpsetasin kuskil 35 minutit. Tõesti jälle spetsiaalselt aega ei mõõtnud, vaid lihtsalt vahepeal noaga katsusin kooki, et teada saada kas on valma.
Noh ja kõige lõpuks lisasinkookoshelbeid koogile ja voila valmis ta oligi.
Kook tuli nii hea, et samal öösel kell 1 sõin seda. :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused