mõtted ja eesmärgid uueks aastaks



Jõulud ongi läbi ning varsti on käes 2018. aasta lõpp. Uuel aastal tahab igaüks olla parem ja nii panevadki paljud inimesed paika eesmärgid uueks aastaks. Teate ju küll väidet: "uus aasta, uus mina". 

Vaata meeldetuletuseksa minu eelmise aasta lõpus kirja pandud eesmärke 2018. aastaks SIIT.

Mõtlesin ka, et paneks kirja mõned mõistlikud ja mitte väga utoopilised eesmärgid, mida uue aastal võiks täita:
    1. OLLA SÄÄSTLIKUM. - Säästlik olen ma juba ammu olnud, aga viimasel ajal on see raha hoidmine kuidagi käest ära läinud. On olnud hetki, kus ma mõtlen, et "ah kellele ja milleks ma üldse kogun" ja siis lihtsalt raiskan mõttetult raha. Teine hetk mõtlen sellele, kui rumal ma olen, et raha JÄLLE mõttetult raiskasin. See on ngau üks lõputu nõiaring. Uue aasta algus on säästurežiimi alustamiseks ju ideaalne. Ma ei sea ette mingeid piire, nt et säästaks õige selle x summa. Vaid pigem ma mõtlen säästmise all seda, et ma kui ma käin poes, siis ma ikka mõtlen, kas mul on seda asja vaja osta või äkki saan ma ka edaspidi ilma selleta hakkama?
    2. LEIDA TÖÖKOHT. - Ega palju pole jäänudki, kui Siim Sander saab pooleteist aastaseks, emapalk saab läbi ja pean ka mina tööranda sukelduma. Aga see on päris keeruline. Kuna, aprillist peaks ma minema tööle, aga alates juulist tahaksin ma olla täiskohaga metsas. Mis töökoht tahaks mind paariks kuuks tööle ning laseks mul siis paar kuud eemal olla? Mõtlesin korra, et läheksin siis näiteks paariks kuuks kuskile poeketti tööle, aga ma ei tea. Kõik on nii keeruline ja kui ma kõigele sellele mõtlema hakkan, siis mu aju kärssab läbi ning ma olen meeleheitel, sest ma ei tea MIDA ma tegema peaksin. Ühesõnaga see saab olema vast uue aasta kõige raskemaks väljakutseks. 
    3. OLLA TERVISLIK. - Jaja! Ma juba tean, mida te mõtlete - JÄLLE! Noh jah, see on üks suur võimaliku läbikukkumise koht, aga samas, olen ma juba oktoobri lõpust päris tubli olnud, joonud vett ning hoidsin end poolteist kuud eemal magusast. Nüüd tulid jõulud ning ma lasingi end käest, nosisin koos lastega kommi, sõin õhtuti krõpsu ja olin niisama, "lahe"! Aga see ei saa nii jätkuda, ma pean olema tervislikum, kas või natukenegi. 
    4. HAKKAN ÜTLEMA INIMESTELE ROHKEM EI! - Selle koha pealt olema tõeline argpüks. Keegi küsib ja ma kohe tõttan appi, aga ma peaksin rohkem mõtlema endale. Ei saa nii, et kui keegi kirjutab/helistab ja ma kohe jooksen. Inimesi on tore abistada, aga kui see abi palumine peegeldab juba ilmselget ära kasutamist, siis pekki, ma ei saa olla nii rumal, et lasen end kogu aeg ära kasutada! :)
    5. OLLA POSITIIVSEM! - Ma olen üldjuhul väga positiivne inimene, aga see aasta on kuidagi möödunud rohkem negatiivses meeleolus. Oleks aeg seda muuta ning näha rohkem asjade häid külgi ning jätta negatiivsed inimesed/tunded/emotsioonid minevikku. :)
Minu eesmärgid uueks aastaks on paigas. Ma loodan, nagu ikka, et uus aasta tuleb parem, kui eelmine. Mitte ainult minul, vaid kõigil teistel ka! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused