I have two sides of brain. On the right side, there's nothing right and on the left side, there's nothing left.

Tere kallid inimesed!
Head uut aastat!
Nagu lubasin, hakkan nüüd tihedamini sissekandeid tegema.
Kuidas Teie aastavahetus möödus?
Minu aastavahetus möödus oodatust palju palju paremini. Võin isegi öelda, et mitte kunagi enne pole mul olnud nii head aastavahetust. Olin kindel, et midagi põnevat ei juhtu. Ma elan ju paksu metsa sees, siin vaid karud ja hundid. Ilutulestiku pole kunagi.
Tund enne aastavahetust helistas mu poiss, ütles "Me tuleme isaga sinna!"
Olin nii üllatunud, lausa shokis. Ei osanud midagi arvata. Olin kindel, et ta niiuinii ei jõua.
7 minutit enne Uut aastat helistas ta mulle ja küsis:
"Kas värav on lahti?"
"Mis värav?" küsisin mina üllatunult vastu.
"No see sõjaväe tõkkepuu, me oleme kohe seal."
Ma olin täiesti veendunud, et 2012 aastal nad ei jõua, aga võta näpust, kell 23:58 olid nad kohal. :)
Lihtsalt parim aastavahetus :)
Muideks, issi pakkus mulle shampust, aga ma ütlesin "mina ei joo."
Isa vastu: "Mis Sul siis viga on?"
Mina: "Ma olen karsklane," ning tõin oma Hustleri pudeli välja :)
Selle Hustleriga oli ka üks naljakas lugu. Võtsin kapist pokaali, valasin Hustlerit sinna.
Hakkasin jooma kuid jook jooksis klaasist välja. Andsin musile klaasi, ta proovis ka juua, aga jook jooksis välja.
Andsin issile klaasi, issi hästi rahulikult hakkas jooma, kuid ikka jook jooksis välja..
Siis tuli välja, et klaasis oli auk. Häh, nii palju siis joomisest :)
Eilne päev möödus rahulikult, vaatasin pool päeva telekat, õhtul proovisin veidi matemaatikat õppida. Kuid ei tulnud välja.
Täna hommikul proovisin ka, aga ei viitsinud.
Homme lähen ju matemaatika õpetajale külla ;; hihi, olümpiaadiks õppima :)
Kehalise kasvatuse referaat peab ka pühapäevaks valmis olema, aga mul aint tittelleht tehtud.
Mul pole üldse mingit viitsimist õppida. :)
Igastahes, kuna 2013 aasta algas mul niinii hästi, siis loodan, et see aasta tuleb hea! Mis hea? Loodan, et see tuleb parim! ;)

Veelkord siis Ilusat uut aastat Teile! :)
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused