When You get caught looking him, remember he was looking back.

Hei!
Täiesti uskumatu, millise tohutu kiirusega see aeg lendab. Alles ju algas uus aasta ning juba on 1 kuu 2013. aastat läbi.
Tegelikult Tuuli täna ütles, et luges mu blogi ja siis mul meenus, et ma polegi päris tükk aega kirjutanud.
Mis ma siis vahepeal teinud olen?
Kõige põnevam seiklus, mis mind tabas, oli 6. jaanuari öösel. Aga nagu me kõik teame, siis põnevad asjad on enamast keelatud, siis kahjuks, ma ei saa jagada teiega neid kauneid hetki. :) Ütleme nii, et sai veidi "pidu" pandud. Aga noh, nii ja naa, sellepärast ka jutumärgid.
Aga oli tore ning tänud ka neile inimestele.
7. jaanuaril algas kool, rahulikult. Kuid siiski, tohutu kiirusega saab juba neljas nädal läbi.
12. jaanuaril käisin keemia olümpiaadil. Jäin Markoga 9.-10. kohta jagama. Aga kuna ma kahjuks selleks olümpiaadiks eriti ette ei valmistanud (laikuse tõttu), siis olen siiski endaga rahul.
19. jaanuaril oli matemaatika olümpiaad. OiOiOi. Selleks ma üritasin ette natuke rohkem valmistuda. Ning ennäe, mu püüdlused olid asja ette. Sain 1. koha. Seega on kõik tore. :)
Koolis läheb mul nii ja naa. Kursuse hinded neljad-viied, kõik on üsnagi positiivne.
Täna tegime näidendit, mis oli suhteliselt lõbus.
Järgmiseks teisipäevaks pean läbi lugema Shakespeare'i "Hamleti". Oh jah, võtsin alles täna selle raamatu. Taaskord on minu üle võtnud võimust see kurikuulust LAISKUS:
Homme saab mul musiga 2 kuud. Aga ütleme nii, et see suhe suhteliselt raske. Ja vahel tundub see minu jaoks isegi mõttetu. Tal pole ju minu jaoks aega üldse. Masendav. Aga saan üle.
Eks kui aeg jõuab kätte ja ta mu kaotab, siis ta mõistab võib-olla, et on mu lihtsalt käest lasknud. Aga noh, erilist vahet ju pole.
Elu on ilus ikka :)
Jaaa, ükspäev üks noormees kirjutas mulle "Kuidas Sa küll saad olla kogu aeg nii positiivne? Tõesti paneb mind see asi imestama, kuidas küll üks tore neiu suudab nii positiivselt vastu pidada kõigega."
No mis ma oskan vastata, ma ei alahinda end. Ma lihtsalt naeratan. Ja kõik. Nii lihtne see ongi. Igas asjas on midagi ilusat.
Aga ma tänaseks lõpetan.
Loodan, et varsti kirjutan jälle.
Olge tublid!
Tsau.
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused