Smile - it's the second best thing You can do with Your lips!

Heii!
Täiesti masendav kui väsinud ma olen..
Mõtlesin ju küll eile õhtul, et lähen varakult magama, et tänaseks ilusti välja puhata..
Ega ma läksingi juba kell 22:30 voodisse, aga magama ei jäänud.
Musi helistas kell 23:07 ja rääkisime kuskil pool tundi, peale seda ma magama ei suutnud jääda. Mõtted keerlesid peas tohutul kiirusel. Kuskil kell 00:20 jäin magama. Kuid kell 00:48 otsustas musi mu oma sõnumiga üles äratada.
Lõpp kokkuvõttes jäin alles kell 2 kuskil magama.
Olin pannud äratuse kella 8:38-ks.
Hommikul poole une pealt kuulsin, et ema tuleb mu tuppa, käratasin talle "Ära sega, 5 minuti pärast heliseb äratus!"
Ema aga ehmatas end poolsurnuks ja ütles "ega ma i tulnudki Sind äratama!" :)
Heh, pani veel siis natukeseks silma kinni ja siis tuli juba ema ja ajas mu üles, sest kell oli juba 9. :)
Poole tunni pärast liikusime ju Kadrina.
Kes mu eilset sissekannet luges, peaks teadma, miks ma täna Kadrinas käisin.
Matemaatikat käisin õppimas :)
Isa viis mu matemaatika õpetaja maja ette, kus juba Martin, Kaspar ja Rivo ootasid.
Matemaatika õpetaja ka karjus mind juba oma aknast, ehmatasin tegelt räigelt kui ta poolenisti aknast väljas oli ja hüüdis "Leanika!" :)
Heh, tema juures pani ta meid paaridesse, Kaspar ja Martin olid üks paar ja mina ja Rivo teine. Ja siis kukkusime ülesandeid lahendama :)
Õhkkond oli väga kodune.
Õpetaja tegi poistele kohvi, mulle pakkus jäätist :)
Kuskil kell veerand 2 saime sealt minema, siis läksin Konsumi, kus kohtusin tuttavatega.
Oh jah, mingi mees oli veel, rääkis Reigoga juttu ja siis käis korra õues ja tuli tagasi ja küsisi poistelt "Te olete ju täisealised"
Poisid hakkasid naerma ning raputasid pead. Ja siis vaatas see mees minu otsa "Sina neiukene oled küll täisealine"
Ja poisid naersid jälle ühe paraja kõhutäie :)
Siis küsis see mees poistelt suitsu, poisid vastasid et pole. Ja siis ta vaatas jälle särasilmselt minu otsa ja ütles "Sina neiu küll suitstetad, Sul suitsetaja nägu!"
Olin lausa hämmingus, milline võib olla inimeste fantaasia :)
Ometigi oli see mees mulle täiesti võhivõõras, küsisin siis "Kes Sa üldse oled?"
Tema kohe hakkas mu kätt suruma ja ütles "Head uut aastat, Rainer olen"
Kes Rainer? -oli minu küsimus O.o
Aga ta ei vastanud :)
Siis tuli issi ja nii me läksimegi kodu poole :)
Tee pealt võtsime veel Reno peale, viisime ta Vohnja.
Muideks ka Vohnjas põles üks korter ära. Täpselt Reno üleval..
Korteri omanik vms, oli pannud soojapuhuri tööle ja ise kodust minema läinud. Soojapuhur oli olnud voodi vastas ja nii see korter põlema läkski..
Suht jube..
Aga nüüd ma siis olen jälle kodus ja passin.
Homme kavatsen kehalise kasvatuse referaati ka lõpuks tegema hakata.
Aga tänaseks kõik :)
Sai küll päris palju jahvatatud Teile :)
Tsauu!
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused