Glükoositaluvuse test

Pidin tegelikult juba eelmine või üle eelmine nädal käima seda õnnetut glükoositaluvuse testi tegemas, aga no lihtsalt kas pole aega või siis polnud kuskile Karl Hendrikut selleks ajaks jätta. 
Otsustasin siis, et neljapäeval on see päev, kui tuleb ära teha see test.

Sõin eelneval õhtul kella kuue paiku viimast korda - ämmaka soovitusel ühepajatoitu. Siis viisin Karl Hendriku maale ja kell oli juba seitse läbi, kui ma avastasin õudusega, et ma unustasin selle glükoosisiirupi osta apteegist. Tapal pannakse ju apteegid juba kell 7 kinni ja mõtlesin, et mida helli ma siis nüüd teen?

Õnneks meenus siis, et Põhjakeskuse apteek peaks nati kauem lahti olema, tsekkisin kohe internetist üle ning juhei, kella kaheksani lahti. Kimasin siis Rakverre ja ostsin selle siirupikese ära. 
Kella kaheksa paiku jõin veel viimast korda, sest testi peab ju minema tegema söömata-joomata vähemalt 8 h.

Minu hommik neljapäeval algas juba kell 5. Pesin pea ära, panin asjad kokku, koristasin käbe auto ära ning siis panin autole hääled sisse, käisin bensukast läbi ja kimasin Tallinna poole. ITK ette jõudsin 7. 15 niiet mul oli veel lausa 15 minutit aega, enne kui vereproovikabinet avati. 
Esimest korda võeti verd kell 7.35, siis pidin viie minuti jooksul ära jooma kaasa võetud glükoosisiirupi.

Teist korda võeti verd 8.45 ning kolmandat korda 9.45. 
Kuigi ma esialgu olin skeptiline selle verevõtmise suhtes, sest kuna Karl Hendrikut oodates hakkas mul mega paha, siis seekord oli kõik jumala timmis ja ma oleks võinud veel viis korda verd anda.
Veri kolmandat korda antud, sõitsin ma sadamasse Karmole vastu ning siis sõitsime juba tagasi Lääne-Virumaale. Viisin Karmo Vohnjasse ning ise läksin otse metsa, kus korjasin kahe ja poole tunniga neli liitrit mustikaid.

Eile kontrollisin siis digiloost, et kas saab juba glükoositaluvuse testi tulemusi näha ning kui ma ise õiegsti aru sain, siis on kõik jumala normis ning mul pole mingit rasedusaegset diabeeti. Nädala pärast lähen uuele ämmaka vastuvõtule, eks siis saan täpsemalt teada. :) 

Kommentaarid

  1. Hea laenuotsija

    Teil on mingeid rahalisi raskusi? Kas soovite oma äri alustada? See laenufirma on loodud kogu maailmas inimõiguste organisatsioonidega, mille ainus eesmärk on aidata vaeseid ja rahalisi rahalisi raskusi. Kui soovite taotleda laenu, pöörduge tagasi meile e-posti aadressil: elenanino0007@gmail.com

    Nimi:
    Nõutav laenusumma:
    Laenu kestus:
    Mobiili number:

    Tänan ja Jumal õnnistagu
    TUNNUS
    Elena

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused