Viies ämmaemanda visiit ehk mis sel kaalul viga on?

Täna oli mul siis viies ämmaemanda visiit. Selleks viisin eile õhtul Karl Hendriku maale. Maalt tagasi sõites tegin peatuse Kadrinas ja lobisesin veel Venno ja Hanna-Liisaga. Koju jõudes, panin pesud kuivama ning peale kella st sättisin end sliipi ära. 
Äratus käis, jube raske oli ärgata, aga mis teha. PEAB. 

6.25 hakkasin Aegviitu sõitma ja 6.54 istusin sealt rongile. 
Kuna arst oli mul seekord kell 8 ning ma jõudsin Kitsekülla pool 8, siis jalutasin rahulikult haiglasse, tavaliselt ma ju lausa jooksen sinna. :D 

Jõudsin ilusti enne kaheksat sinna ning käisin kaalu peal. Ja tõesti minge pekki, aga sel kaalul peab midagi viga olema. 

Näitas see 70,2 kg ehk siis lausa 1,7 kg vähem kui kuu aega tagasi. :O
Kaal (21.08): 70,2 kg 
Neljandal visiidil (24.07): 71,9 kg
Kolmandal visiidil (16.06): 65,5 kg
Ultraheli visiidil (26.05) oli: 63,2kg
Teisel visiidil (10.05) oli: 61,4 kg
Algkaal: 58 kg

Imelik tundub see kaalu värk mulle just seepärast, et kuu aega tagasi võtsin ma juurde reaalselt 6,4 kg, sõltumata sellest, et ma käisin samamoodi kuu aega metsas ja olin füüsiliselt väga aktiivne. Ning nüüd järsku võtan ma hoopis 1,7 kg alla. 
Aga ämmaka arvates on norm kaalu kaotada, ta ütles et mõni rase ei võta ju rasedusega üldse kaalus juurde, vaid võtabki vaid alla. Niiet ma ei peaks selle kaalu pärast muretsema. 
Aga tõenäoliselt on see kaalulangus siiski tingitud mu suurest stressist ning söögiisu puudumisest. 
Muud asjad olid nagu ikka suht okeid, kuigi ühe proovi pean veel see nädal viima, sest võib-olla on põletikuga tegu. 
Järgmine visiit on juba 18.september, siis juba 4.oktoober ja siis tähtajal 12. oktoober ja siis ongi ju juba lõpp :O
Aeg lendab ikka nii kähku. Alles sain teada, et olen rase ning juba vähem kui kahe kuu pärast on mul JUBA tähtaeg. 

Täna ostsin lõpuks raua tabletid ka ära ja hakkasin neid võtma, sest ämmakas juba luges sõnad peale, et hemoglobiin võib mul juba veel rohkem langenud olla. 
Viimase nädalaga on kõhubeebi eriti aktiivseks muutunud. Ämmakas täna katsus ja ütles, et pea on kenasti juba all, aga et kuskil kuu aega ta võib ennast seal veel keerata. Aga üldjuhul, kui pea on korra all olnud, siis ta on raseduse lõpus ka all. 

Täna ostsin veel endale beebilõnga, et hakata vaikselt lapsele midagi meisterdama. Oeh, ta võiks juba sündida. :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused