13 ja reede, jajah




Ma olen üldjuhul väga ebausklik inimene. Ning ega selline asi nagu 13 ja reede pole minus kunagi erilist feelingut tekitanud, et oo sel päeval läheb kindlasti midagi nihu. 
Nii ma siis ei pannudki isegi eelmine reede tähele, et on 13 ja reede.

Läksin hommikul vara juba Siim Sandriga sõitma. Viisime Karl Hendriku lasteaeda ja läksime siis vanu häid keskpolügooni teid taasavastama. Liikusime mitmeid tunde ringi, hingasin värsket õhku, käisin tankibasseini ääres, vaatlesin parte jne. Kõik oli tore. Päike silitas pead ja sulatas maad. 
Kui kätte jõudis lõuna, siis kohtas tee peal oma ema. Mõtlesin siis, et võtan ta peale. Autos oli suht vähe ruumi ja selleks pidin Karl Hendriku turvatooli pagaasniku panema. Aga selleks, et pagass lahti saada, pidin ma korra auto seisma jätma ja võtme eest võtma. Asjad pagassis, istusime autosse, et edasi liikuda.

Käivitasin auto ja reaalselt tundsin sel hetkel, kuidas auto mootori küljest just kukkus midagi ära. Ning armatuuris lõi põlema aku tule. Ok, tore, läksime siis uurima, mis juhtus. Kõigepealt leidsime auto alt rihma, terve oli. Mõtlesin, et ah, mis see siis ära ei ole, et paneks selle siis tagasi. Siis tuli aga veel üks koblakas küljest ära.

Noh jah, helistasin siis Henri õe mehele. Rääkisin mis värk on ja siis küsisin mis ma nüüd teen, et ma olen ikkagi keset metsa. Ütles, et sõidaksin aku peal koju, ilma tulede ja raadiota ning jälgiksin, et auto keema ei läheks.

Ok, emps läks siis jala edasi ning mina keerasin otsa ringi ja hakkasin kou poole minema. :D
1,5 km sõitsin, keerasin süüte välja ja siis veeresin mööda tolmuseid keskpolügooni teid. Päris tore oli. :D
15 km koduni sõitsin nii umbes tund aega. :D

Siis Henri õde ja ta mees tulid ka minu juurde, ja viskasid pilgu peale, et mis siis täpsemalt katki on. Tegemist oli siis väntvõlli otsarihmarullikuga. OK.


Helistasime siis Rakvere Fixusesse, et uurida, palju uus maksab.
Poolt undi hiljem helistati sealt tagasi ja hinnaks öeldi "kõigest" 240€.
Mul hakkasid kohe dollarimärgid silme ees virvendama.

Siis Henri õemees ütles, et odavam oleks kuskilt kasutatud jupp leida. 
Hakkasingi siis otsima. Tund aega ja leidsingi. Sillamäel.
Kuidas sinna saada? Mis edasi saab? jnejne.

Kell oli kolm.
Helistasin siis naabrinaisele, mõtlesin, et äkki saan ta mehe autot laenata. Haha, siis tuli välja, et neil oli rattalaager just sel päeval katki läinud.
Siis ei jäänud muud üle, kui minna jala lasteaeda. Võtsin naabrinaise kaasa, Siimu toppisin vankri ja lets go!

Henri õde vahepeal teatas mulle, et nad on Kadrina Konsumi ees ja et auto ei lähe käima.
Siis hakkasin mõtlema ja ütlesin naabrinaisele, et "Mis kuradi päev täna on?"
Mõtlesime kaks sekundit ja ütlesime nagu ühest suust "kolmteist ja reede". hahahaha

Vahepeal sain telefonitsi sugulase kätte ja tema oli siis nõus mulle autot laenama, et saaksin minna maale ja Karli sinna viia ning siis koos sugulasega selle autojubina järgi minna.

Noh, viisin siis Karli maale ning kõik kulges plaanipäraselt, kuni mulle kirjutas see Sillamäe vennike, et ta ei saagi mulle seda juppi müüa, sest tal on ka see katki.
Ok, hakkasin siis edasi otsima, kuni üks mees kirjutas mulle, et tal on Põltsamaal pakkuda.
Nii me siis läksimegi lõpuks sugulasega Põltsamaale õhtul hilja ning tõime selle õnnetu auto jupi ära. :D

Õnneks 14 ja laupäev oli natuke parem ning auto sai ilusti korda. Üheks päevaks sai puhtaks ka pestud, nüüd jälle sama s*tane, kui enne :D

Millised ebaõnnestumised Teid 13 ja reedel tabasid/on tabanud? :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused