segased tunded


Tunnen end hetkel täiega nõmedalt, just seetõttu, et ma pole viimasel ajal eriti bloginud. Aprillikuu saab natuke rohkem kui nädala pärastläbi ning avaldanud olen siiani vaid kaks postitust. 
Asi pole selles, et ma mul poleks milleski blogida. On küll, ikka päris palju asju on millest tahaks kirjutada. Aga asi on selles, et mul pole aega. Tegemisi on nii palju. Ja kui juhtubki mõni vaba päev olema, siis kasutan seda magamiseks. 

Sellest te kindlasti saate isegi aru, et väsimuseprobleem kimbutab mind endiselt. Aga vahet pole, kas ma olen väsinud või mitte, teatud asju ma pean ikka jõudma, teatud kohtadesse ikka sõitma jnejne. 
Teine asi on selles, et viimasel ajal pole mul üldse tahtmist arvutit avada. No kohe üldse mitte. Tunnen kuidagi vastumeelsust. Välja arvatud täna. 

Milleni ma jõuda tegelikult tahan, on see, et ega see blogimine polegi nii lihtne. Peab olema tuju, et blogida. Peab olema tahtmine blogida. Peab olema teema, millest kirjutada. Peab olema aega, et üldse kirjutada. 

Postitusi ei saa lihtsalt klaviatuurist välja imeda. See pole nii lihtne. Mina blogin siis, kui mul on selleks tuju, tahtmine, teema ja eelkõige aega. Ja terve selle kuu ongi mind kimbutanud tunne, et mul pole tuju midagi kirjutada. Lihtsalt pole olnud seda tahtmist. Ja seeõttu ei hakka ma ka vastu tahtmist midagi kokku vormima, sest see pole minu arust õige blogimine. Minu arust uusi postitusi ei tule trükkida mitte näppudega, vaid südamega. Just südamega, sest kui Sa südamega asja juures pole, on see ju nagu mingi etendus, kus Sa tegelikult osaleda ei taha. 

Nagu ma ennist mainisin, on mul tegelikult Teile päris palju rääkida. Ning ma üritan tasapisi asjad ka kirja panna ja Teiega oma elu ja olu jagada. 

AGA, 
Vahelduseks võiksite Te ise ka mulle jooksvalt teada anda, mida Te minu blogist tegelikult ootate? Milliseid postitusi meelsasti loete ning millest ma võiksin rohkem kirjutada? :)
Sest minu blogi ei ole mitte mina üksinda, vaid suurema osa mu blogist moodustate ikkagi Teie, mu kallid lugejad. :)
Niiet ootan Teie sooje soovitusi!

Päikest! (Mida täna väljas üldse pole)

Kommentaarid

Populaarsed postitused