Life Isn't About Waiting For The Storm To Pass, It's About Learning To Dance In The Rain!

Tsaujou (:
Täna oli viimane koolipäev, kõigepealt kaks mõttetut tundi & siis kontsert.. Ja siis järsku küsis kontserdil mu kallis Triin et "millal Sa jälle blogisse kirjutad?" 
ahaaa, busted, Triin  (: (I know Triin, You are laughing now ;))
okioki, ega jah, olen veidi unarusse jätnud selle.
Eile oli Jõuluball, omgomgomg.. Pidin laulma seal.. Okei tegelikult see polnudki niii hirmus, (:
Ja muidu "Lumekuninganna" näidend, oli ka väga tore, I like it! (:


Täna, nagu ma juba mainisin, algas vaheaeg, oeh, täielik kergendus ju. (:
Vene keele tunnis avastasin, et täna oli kell 7:29 alanud talv.. (:
Cool (Y)

Kõige masendavam on vaheaja juures see, et ma pean raamatut lugema.. õõõh "Nimed Marmortahvlil" ja veel kolm osa, jubejubejube..

 Ma nagu tahaks natuke puhata ka.. aga no kes meil noortel ikka puhata laseb? - mittekeegi (:

Homme valmistume jõuludeks, tomme kuuse tuppa ja värkki. 
Täna emme ostis kringlit, täitsa lõpp kui hea see oli, viisin issile ka, ja palusin tal ennem kringlit nuusutada.. Issi nuusutas ja ta sõnad olid järgmised "mmmmm, küll on alles kaneeeli", hehe no for real (:
Ma ise ka tsillin hetkel selle kringli & apelsinimahlaga (:

Mm, eile väänasin jala välja.. suht nõme teema, ei viitsi eriti nagu sellest rääkida.. kes teab, see teab.. aga jah jälle üks sõbranna vähem.. Sellele samusele niiöelda sõbrannale ütleksin ma "mõtle enne kui teed.. mõtle enne, kui ütled!"

***
* Ole ajaga kokkuhoidlikum kui rahaga, sest ajaga võib teenid raha, aga raha eest ei saa osta aega!
* Palju parem on unustada & naeratada, kui mäeltada & olla kurb!


Tänaseks kõik, 
kui homme aega leidub, kirjutan jälle ;)

Päikest & Rõõmu! (:
Leanika.









Kommentaarid

Populaarsed postitused