My Life, My Rules!

Hei, olen Leanika, väga lähedastele Leenu, kuid ise pooldan siiski oma päris nime, niiet Teie jaoks Leanika. (:
Ma pole kunagi mingisugust blogi pidanud, niiet see on esmakordne kogemus.
Olen täiesti tavaline 15- aastane pubekas, nagu paljud minuvanused. Kuigi noh, ega ma nüüd nii pubekas ka pole, vahel käitun natuke ettearvamatult, kuid enam-vähem jään siiski normaalsuse piiridesse.
Ma õpin klaverit, juba seitsmendat aastat (viimane aasta), alles hiljuti mõtlesin, et jätan pooleli, aga mul siiski viimane aasta, niiet pean vastu. (:
Üks mu nõrkusi on NAERMINE, heh, ma nagu naeran vahel nii palju, et endalgi viskab üle. 
Teine nõrkus on HISPAANIA, jepjep, just nimel Hispaania, õpin isegi Hispaania keelt juba teist aastat, iseseisvalt. (:
Üritan elada oma elu positiivselt ja mõtlen võimalikult palju just teistele, kui endale. Väldin mõtteid, et olen maailma kõige kurvem ja blablabla, sest ma tean et maailmas on palju suuremas hädas & kurvemaid inimesi, mis muidugi iseenesest on kurb.
Ma vihkan teiste kritiseerimist, nende välimuse jms pärast.
Minu on kujundanud põhimõte "Sõpru tuleb valida sisemuse & iseloomu järgi, mitte välimuse & riietuse järgi!", 
Samas on ka mul teine põhimõte "Ma olen loll & loodan, sest lootus on lollide lohutus!"
Nii palju siis alguseks, peaks piisama. (:
Järgmise korrani.
Päikest ;*

Kommentaarid

Populaarsed postitused