Tired Of Trying, Sick Of Crying, Yeah I'm Smiling, But Inside I'm Dying!

Hei! (:
Täiesti uskumatu on mõelda, et juba järgmine nädal on jõulud.. Lund pole & aeg lendab ülikähku.. Alles läksime kooli, ja juba on uksel koputamas jõuluvaheaeg.
Eile oli nii masendav päev.. Täiega kurb oli olla ja värkki. :S aga elan üle ;)
Ega ma nüüd nii mase inimene ka pole, (:
Täna olin bussijaamas, ja siis kõllasin emmele ja ütlesin "kuule, las issi ostab mulle poest krõpsu" - hehe, viimasel ajal mingi imelik krõpsu isu, kuigi ma eriti rämpstoitu ei poolda. (:
Ja emme teeb õhtul piparkooke ka, mm nammmy (A)
Viimasel ajal üldse, toimub kõik mu elus kuidagi segaselt..
JepJep, jälle need poisid.. Täna siis möödub 7 kuud, viimasest armumisest (Y) päris masendav kui kiiresti ikka aeg lendab.. 
Emme ütles mulle selle aja lendamise peale "Mida vanemaks saad, seda kiiremini aeg möödub" - see tekitas tunde, nagu ma hakkasin juba varsti pensionile minema (:
Tegelt peakin täna veel klaverit mängima, sest esmaspäeval klaveriarvestus.. pshhh, sellised asjad mulle ei meeldi :S

 10 fakti minu kohta:
* hea mälu,
* probleemide lahendamisel jään üsna tihti alla, sest ma ei viitsi eriti kellegagi vaielda
* heasoovlik - ja tihti kasutatakse mu heatahtlikust ära,
* ei salli narrimist,
* energiline,
* kindel siht, mille poole pürgin,
* armun kergesti, kuid harva
* kerge solvuja
* käitun teistega just nii, nagu nemad minuga,
* vahel veidi vägivaldne (:

Terve päev olen seda laulu kuulanud, see lihtsalt nii hea. (: - http://www.youtube.com/watch?v=ILS6ULfhIhI
"Ma lasin Su käest, arvates, et tuleb paremaid. Avastades lõpuks, et oled ainuke, kes midagi tähendanud & tähendad siiani!"

Have a nice day! (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused