Ei ole halvemaid, ega paremaid aegu. On ainult hetk, milles viibime praegu!

Tere hommikust!


OOt mis asja? - Õhtu onju, mitte hommik :D
Haha, no palun vabandust :D
Ma pole juba tükk aega kirjutanud.. Tegelt vahepeal mu kallis emme võttis mul netipulga ära, sest arvas, et mul on internetita natuke toredam elu :D
Haha, ja me saame emmega suurepäraselt läbi, tänan küsimast (:
Tegelt nagu mõnda inimest on täiega tore närvi ajada puhtalt sellega, et ma karjun talle "Hellouuuuuu, my name is Bob" :D:D:D Haha, seda jah :D
Täna oli tegelikult suht pingeline päev koolis.. Õpetajad kohe suudavad närvi ajada :S
Vahel küsin endale, kas nad on nii lollid, või nad mängivad lolli?
Eriti Geo õps! :D
Igatahes, kui hakkasin täna klaveri siis minema, tuli üks tüdruk (ma ei mäleta ta nime eriti, aa vist oli Ketlyn vms) igatahes ta tuli just klaverist ja ma küsisin kas klaveriõs on täna kuri, ta vaasta mulle oma nunnude suurte silmadega otsa ja ütles "jaaaaaaaaaa, ja kuidas veeel" :D
Haha, ma kohe mõtlesin, et ei julge klaveritundi minnagi, aga võtsin jõu kokku & ikka läksin :D
Haha, õps polnud minuga üldse kuri, mingi küsib "Kuidas Bach elab?" ma mingi ütlen "hästi, enam-vähem, nii-naa, " :D siis küsib "Kuidas Mozart elab?"
Hah, tegin imeliku näo pähe ja õps hakkas naerma ja ütleb "no arusaada, et Mozart ei lähe kuidagi" :D::D
Oki, aga mõnus tund oli :D
Ahjaaa, mul on suur probleeem..
MU PÄEVIK ON KADUNUD!!!!!!!
:((((((
Seal on terve mu elu, mu armastuskirjad, mu joonistused, mu hispaania keel, seal on isegi mu eluarmastuse nimi.. Ja nüüd on mu päevik kadunud :(((
*CRYING* :D
Böööööööö, on veel midagi huvitavat?
Hmm ja, Madis on keemik :D Teadsite seda? Ma teadsin :D
Siis Lilllu on füüsik :D Teadsite seda? - hahah, ma teadsin :D
Ja Tulka on matemaatik, :D Teadsite seda? - LOL, ma küll teadsin :D
Hellllllllllllllllllllllllou my name is Bob! :D
Ahja, mul läks meelest ära :S:S:S

Okei, aitab lollitamisest nüüd :D

Et, kuna mul midagi tarka öelda pole, siis kena musipäeva jätku ;**

Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused