Enjoy your life today, because yesterday had gone and tomorrow may never come!

Kaunist õhtut!

Ma vabandan juba ette ära, et kui siit peaks tulema mingit natuke ajuvaba teksti, siis just põhjusel, et mul on palavik.. Aga ma loodan, et ma nüüd päris ära, ei kammi :D

Muidu, viimased päevad koolis on olnud sõna otsese mõttes "lebod" - true.. Õpilasi on suhteliselt vähe, karmi külma tõttu ning üleüldse on koolis palju rahulikum.. Lihtsalt mõnus.

Homme pean siis üldiselt terve päeva tegelema keemiaga, kuna laupäeval on keemia olümpiaad, ja tahaks ikka head tulemust saada.
A muide, kui veel ei tea, siis eelmisel laupäeval toimunud matemaatika olümpiaadil sain ma 4. koha.
Mina olen igatahes, vägagi rahul selle tulemusega.
Eile oli mu emmel sünnipäev (G) - jee palju õnne :D

Aga tõsiselt, tundub, et ma hakkan haigeks jääma, sest nohu & köha on vaikselt tekkimas.
Suht nõme, ise küll haigeks ei soovi jääda. :S

Ausalt öeldes hetkel ma lihtsalt imestan.. nagu täiesti uskumatu (:
Mõned inimesed esitavad mulle täiesti tobedaid küsimusi, millele on täiesti võimatu vastata..
Kuidas tulevad inimesed sellistele tobestustele?
Haha, aga nali naljaks :D


Mõni aforism:

* Parem pettuda sõrades, kui petta sõpru.

* Elu on raske. Millega võrreldes?

* Rõõmusta elu üle, kuni Sa elad, sest surnud saad Sa kaua olla!

* Elu pole selleks, et hädaldada & nutta! Vaid selleks, et võidelda & võita!

// Lihtsalt hetkel need samused aforismid kirjeldavad just kõige rohkem mu elu, mu tundeid & mu mõtteid.


Aga no jah, nagu mulle täna öeldi, et tunnetel tuleb lasta lihtsalt välja voolata, kuid võib-olla just ainult paberile, ja privaatselt, mitte avalikult & internetis.

Ega jah, ma olen veits uimane, ja kardan kohe prageu kirjutada, pärast kirjutan ei tea mis teksti kokku.

Mõni teine päev kirjutan.
Bye. ;*

Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused