Love is a Virus, that attacks all!

Tsau!
Kui Te vaid tunneksite mu kohutavat seljavalu ning seda, kui kuradi palav mul hetkel on.. Ma ei suuda, varsti lähen & hüppan vist lumehange, ma juba sulan no :S
Jäin eile õhtul kell 9-10-ne aeg magama, ja täna hommikul kell 9 ärkasin. Oujeah, jälle 11-12 tundi sain magada. Viimasel ajal magan tõsiselt kaua.
Aga tegelikult, kui aus olla siis oleksin ma heameelega veel kauem täna maganud. 
Aga minu taevalikku und häiris karjumine & imelik hääl köögis.
Ma olin niii vihane, lõin pauguga köögi ukse lahti, hindasin silmadega olukorda, andsin kurja näoga märku, et olen vihane, tõmbasin uuesti enda järge oma toa ukse kinni, ning ronisin voodisse, tudule uuesti. Aga mida enam polnud? -UND :S
Igatahes selle karjusime ja imeliku hääle köögis põhjustas mu isa tehtud äpardus. Nad tegid emmega süüa.. Mingisugusd kana värki, ja totulotust issi panid tulikuuma rasva plastmass-sõelale, nii et sõel lihtsalt sulas üles. (Y)
Palju õnne issi, Sa oled Geenius, kuid siiski Sa häirisid mu taevalikku und!

Tänane päev möödus suht mõtetult. Passisin üksi kodus.. Alone, alone, alone, alone. :S
Polnud tuju isegi õue minna, mitte midagi ei teinud noh.
Lugesin vahepeal aforisme ning kirjutasin neid vihikuss ümber. Panin niisama omaette kodus tarka jnejne.
Ühesõnaga täna on olnud absoluutselt mõtetu päev.

Eilsest päevast ma kohe ei taha rääkida, see oli KATASTROOF, aga kui ma peaks nüüd sellest rääkima, siis te lihtsalt paneksite kõik mu hullumajja. :D
Tõsiselt jube päev, koos pisarate jnejne :D

Aga üks hea asi oli eilse päeva juures.
Film "Nimed marmortahvlil", see oli lihtsalt suurepärane (:

http://www.youtube.com/watch?v=5TgoznZRlyo

Sain selle loo noodid ka (A)

Aga eks ma siis mingi päev kirjutan jjälle, kui midagi põnevat on. (:

Tsauupakaaaaaaaaaa.
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused