Ma pole kuldmünt, et kõigile meeldima peaksin. Nii et kui ei meeldi ära üldse vaatagi! (:


Tere, kallis lugeja!

***

Ma ei oska hinnata hetkeolukorda eriti, kuid ega see kurb tuju kuhugi eriti kadunud pole. Miks? - hmmmmm, ei oska öelda.. 
Kuigi samas täna oli üüratult tore päev. Eile õhtul jäin kell 20:30 magama suht, rääkisin tegelikult Karmoga telefonis, aga ma suht alati jään telefoni otsa magama & nii oli ka eile.
Eks siis kunagi oli vist meie kõne katkenud, ja mulle hakati massiliselt helistama.. Mis siis nüüd on?? Ma magasin ju :D
põhimõtteliselt kell 23:43 vms helistasin Karmole & ütlesin, et ma ei saa magada, sest mingid tondid helistavad.. Kõne katkes, ma ei tea mis ime läbi aga jah.. Ma panin telfa hääletule ja jäin uuesti sleepi.
Hommikul kell pool 9 ärkasin üles.. Pöööööh, arvutada oskate? kuskil umbes 12 tundi magasin.. Viimasel ajal üldse mingi räme unekas koguaeg, vahepeal jään isegi koolis magama..
Tegijatel juhtub (:
Et siis hommikul mängisin umbes tund aega klaverit, lugesin veidi raamatut ja siis tuli mul lihtsalt geniaaalne ideee..
Karjusin kööki emmele "Emme, kas Sa minuga kepikõndi tuleksid tegema?"
Hah, emmel jäi algul karp lahti, aga ta nõustus.
Et siis kell 12:10 oli start, esialgu kõndidime kuskil 4 km sõjaväe polügooni poole, siis tulime sama teed tagasi, ja siis läksime veel ajalehti tooma.. Hmmm, jah ma mingi panin nagu turbojänku ees minema, järsku vaikselt hõikan emmele "emme, jookse ruttu siia, rutturuttu" haha, see oli fun vaatepilt, mu ema nagu jooksis nii naljakalt, :D
kui ta minuni jõudis, näitasin tee lõppu, kus sõitsid kolm suusatajat. Haaaa, külamaraton? hehe no võimalik, aga nad sõitsid meist nii kiiresti eest ära, et me poleks isegi parema tahtmise juures neile järgi jõudnud.
Igathaes käisime võtsime ajalehed ära, ja siis suundusime kodu poole.
Lõppkokkuvõttes kuskil 10-11 km kõndisime läbi.
Homme arvatavasti jälle (Y)
Vot selline tore päevake.

Tsaupakaaa tänaseks :D
//
Leanika.


Kommentaarid

Populaarsed postitused