Aeg möödub ebaühtlaselt, jääb vahetevahel venima ja viivlema, aga siiski möödub. Isegi minu jaoks.

Tere mu kallid!

Jäin eile haigeks.. Ja issi ütles selle peale "No muidugi, vaheaeg hakkas ju, Sa sätid alati oma haigused vaheajale.."
Oeh jah.. Elu on imelik & mina veidi imelik.
Jah, ma olen vähemalt aus & tunnistan, et olen imelik. Aga eks meil kõigil on omad vead.
Vahepeal ma lihtsalt naeran nii palju, et iseendal hakkab naljakas.
Eile peal kooli läksin emme & issiga Tapale. Heh, Maximas nägin Tuulit üle pika aja (A)
Sii läksime Cätu juurde.. Teel kõndis Cetrin, jäime autoga tema kõrval seisma, lehvitasin.. Tema ei saanud vist päris täpselt algul aru, järsku lehvitas vastu, võtsime ta auto peale ja viisime Cätu juurde ära.
Mhh, Cätu juures sain ka olla vaid 5 minutit, aga vähemalt nägime me üle pika aja uuesti. (:
Eile õhtul jäin kell pool 11 magama. Täna kell pool 7 ärkasin..
Jah, noh mulle kohe see vaheaeg üldse ei istu.. Magan nii vähe alati, koolipäevadel tahaks küll koguaeg kaua magada.. Ja siis kui vaheaeg tuleb & on võimalik kauem magada, siis mida mina teen? Magan minimaalselt..
Igatahes täna 11 jäi jälle magama.. No ja kui üles ärkasin oli kell juba 2.. no mida? magasin Kättemaksukontori maha :(
BöhBöh..
Nüüd emme ja issi läksid ka veel minema.. Pean üksi kodus passima.. Masendav..

http://www.youtube.com/watch?v=6RHvzTMcyaA&feature=g-vrec&context=G261195aRVAAAAAAAAAg

Mõnus, läheb hetke emotsiooniga kokkku.
Aga mõni teine kord kirjutan jälle.
Tsau.
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused