Any moment, everything can change!

Helllllõu tipsununnud (:

Pole ammu kirjutanud :D
Igatahes vahpeal olid koolis streigipäevad, 7. -9. märts.
7. märts läksin ilusti kooli, käisin klaveris, tsillisin Birgitiga ringi, kukusin bussijaamas pepuli, naersin, niiet hääl ära & oli üks ütlemata tore päev (;
Ahjaa, kuulsin siis enda kohta selliseid kuulujutte, et hoia ja keela. Lihtsalt uskumatu fantaasia, on mu kallitel sõpradel.. Oih vabandust "sõpradel" :D

8. märts läksin jälle ilusti kooli, kell 9:00 läksin kooli statkale koos Astraga suusatama. Jeeee tund aeg, 20 ringi ehk siis 8 km sai suusatatud :D väga tervislik :D
Siis olime Birgitiga koolis, hmmmmmmmmmmmm väga tore, jõime dynamiiti & naersime nagu segased, :D:D:D

 9. märts ma enam kooli ei läinud :D Ei viitsinud enam läihtsalt, magasin veits kauem & läksin empsiga suusatama. Õõõõõõõõh, milline libisemine oli, veeresin mäest allla nagu sportauto :D Ja iganatukese aja tagant pidin emmet ootama, sest ta jäi koguaeg maha :D
Tagasi teel koju, läks emmel suusk katki, hahaha (Y) jõudsin tänu sellele 15 minutit enne teda kohu :D
Ja oligi jälle üks ütlemata tore päev (:
Õhtul läks aga veelgi paremaks.
Kõigepealt, tahtsin üht sõbrannat kätte saada, helistasin tema vennale, ja vasta võttis hoopiski mu eks-poisss.. Hmm nice (Y) See nagu tavaliselt muudkui naerab  & sõimab, ja siis ütles "Sa hoia nüüüd Karmost, Raunost & Kristjanist eemale" :D:D
Saate aru, nii nahhaalne tüüp, et käsib mul oma prageusest poisist ka eemale hoida.. Oioioi :D
Ega ma kuulan hetkel ilusti ta sõna, ei võta oma poisiga ühendustki ;) Aga küll ma talle veel ehitan :D
Igatahes siis rääkisin õhtul Frediga, õõh, niii armas oli :)
Ja siis järsku helistas mulle tundmatu number, võtsin
vastu kaks tundmatut tüüpi hakkasid rääkima, ühe nimi oli Rivo, teise nimest ma ei saanud aru. Ütlesid, et on 18-aastased. Ja siis hakkas pihta, algul rääkisid mingit mesijuttu & kui ma ütlesin, et mind ei huvita, läks mölluks lahti :D Üks tüüp sellepeaöe "Ma otsin Su üles, kas või maa alt & raiun Sul pea otsast ja lõigun Su tükkideks ja viskan Su jäänused järve" :D
Teine omakorda "jah, just täpselt ja mina lasen Su Ford Escordiga alla ajada, kasvõi 1000 euro eest " :D


Hahaha, see kõik lihtsalt niiii hea (Y) D:

Aga tsaupakaaaaaaa, mõni teinekord kirjutan jälle oma suurepäraselt huvitavast elust ;)

musi-kalli,
Leanika.







Kommentaarid

Populaarsed postitused