Elu mõtte saab kaotada ainult see, kes on selle leidnud!

*Tsau (:

Kuidas  Teil siis ka eluke veereb?

Täna oli kohustusliku kirjanduse vastamine. Lugesin raamatut "Mees kes teadis ussisõnu" õõh, creapy. Tegelt täiega soovitan seda raamatut. 
Mina nägin muidugi tänu sellele raamatule õudukaid.
Ühes kohas kirjeldati kuidas hunt hammustab peategelase pruudil pulmapäeval kõri lõhki, ja siis hüppab hunt pruudi emale kallale & hammustab temal pea maha.
No jah, mina nägin juba samal ööl unes, kuidas mu ema tapeti :/ ei see oli jube unenägu, ärkasin üles & hakkasin nutma, tõsiselt jube :S
Ega jah, eile õnneks sain raamatu ilusti läbi & hetkel pole raamatu lugemine enam mingi mure.
Ega jah, täna esimene tund oli keemia, ja mida mina teen? 
Kirjutan Madise & Gerdi eest kõik asjad üles, ja mu enda asjad jäävad kõik poole. Aga mis teha, peab ju aitama, neid tolakesi :D
Tuuli ka vahel natuke totakas, ma parem ei ütle, mida ta täna koos Madisega matemaatikas tegid & rääkisid. Tõsiselt naljakad inimesed :D

http://www.youtube.com/watch?v=DQ-AZQ1rpK0

Jah, saatsin täna Triinu koju & teepeal lihtsalt ta rääkis nii uskumatult naljakat asja, et ma siiamaani naeran. Läksime temaga pärast veel poodi ka ja siis ta tee peal ütle "oh, kui poes Vau piparmündi jäätist on, siis ma kindlasti ostan" 
Aga nagu tavaliselt kuulsin mina, et ta ütles "Vahu piparmündi jäätis"  vutvut :)
Ja ega jah, Triinu mõnus tüdruk :)
Ja koolis on Triin väsinud ja unine, ja nagu kool läbi saab, on ta nagu üks maailma suurim energiapomm :)


Ahjaa, esmaspäeval klaveri tunnis ütles klaveri õpetaja mulle " Kulla, Leanika, Sa mängid nagu mingi leinaja või matusetalitaja"
No see oli mu elu suurim kompliment :)
Aga ma siis varti kirjutan jälle :)
tsau (:
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused