Sõbrad on nagu tähed: neid ei ole koguaeg näha, kuid nad on ALATI OLEMAS!

Tere hommikust! (:

Vaadates õue, peegeldub sealt vastu lihtsalt imeline päikesepaiste. (A)
Aga hetkel pole tuju eriti õue minna. :S
Sai siis nüüd 2. trimester läbi, mina olen rahul vähemalt hinnetega, 4 nelja, ülejäänud viied (: (Y)

Tegelikult suht ainult mõned kuud veel & siis suvevaheaeg, lihtsalt suurepärane, kui kiirest aeg möödub (:
Jahm, igatahes, hetkel olen ma ilusti üksi kodus.
Ja kuna ma pole ammu hispaania keelt õppinud, siis otsustasin, et täna pean seda kohe kindlasti tegema (:
Me gusta (:
Viimastel päevadel mul mingi ilge rämpstoidu & magusa isu tulnud :S
Söön krõpse, jäätist, mingit magusat kooki, maisihelbeid glasuuriga, joon apelsinimahla jnejne, :S
Ja sooja korralikku toitu nagu eriti ei taha :S
Kah dieeeet :S
Lähen paksuks varsti jälle :S
Ei taha ausalt :D

Jah, ja siis Kevin otsustas mind blondiks tembeldada, :S:S:S
See pole üldse tore, sest et nagu, ma pole ju blond :D

*****

I say:

jaaaaaaaaaaaaa, blond :D

Kevin:D/Kodus/otsin scripterit/Teisipäev Parlamenti says:

oled eks :D

I say:

Ma olen tumeda peaga :D

Kevin:D/Kodus/otsin scripterit/Teisipäev Parlamenti says:

blond oled ikka :D

I say:

niiet noup, :D
Sina oled blond :D

Kevin:D/Kodus/otsin scripterit/Teisipäev Parlamenti says:

ei ole sina oled :D

I say:

Vaiki, blond :D

Kevin:D/Kodus/otsin scripterit/Teisipäev Parlamenti says:

Sina oled Blond :D

I say:

Tasa, blondim (:

Kevin:D/Kodus/otsin scripterit/Teisipäev Parlamenti says:

sa oled ikka maailma kõige blondim inimene :D
isegi blondiin ei oole nii blond kui sina :D

I say:

Kuuuule, see oli küll väga ebausalt öeldud, :D

Kevin:D/Kodus/otsin scripterit/Teisipäev Parlamenti says:

:D

****

Vaadake kuidas ta mind kiusab :D:D
Jahm, eile oli suusatamine, (N)
Vihkan suusatamist, ma lihtsalt vihkan, :D:D:D

Nüüd olen jälle vana hea eesti laulu lainel (A)(A) Äkäääää, ärge unistagegi et Teile selle laulu nime ütlen, :D::D
Liiiiiiga hea :D

Ja noh eile oli ka tore, puistasin Krissi & Karmo oma lõhnaõliga üle (:
Nii kahju teist kohe (:
Aga Krissil oli savi, ta tõmbles terev päev koolis minu lõhnaga ringi, (mõtles et on "naistemees") :D
Ahjaaa, neljapäeval käisime Tapal & emps kaotas telefoni ära. Terve õhtu põdes oma lolli telfa pärats.
Aga eile õhtul kirjutas üks 20-aastane noormees mulle  & ütles "Tere! On leitud teie telefon, kui te muidugi seda juhuslikult ära kaotanud pole" :D
Ja kujutate ettegi, see oligi mu emme telefon. (:
Ja näete ausaid inimesi veel siin maailmas leidub. (:

Hah, igatahes, hea tuju on (:

Byebye (:
PS: nautige päikest!
musid! ;*

// Leanika. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused