Love is like a wind. You can't see it, but you can feel it.

Heips.
Teate, mina enam ei tea mis toimub.. Üks hea sõber ütles mulle täna "Leanika.. Sa oled muutunud.. Sa ple enam see Leanika, kellega ma suhtlema hakkasin."
Ma ei tea, see pani mind mõtlema.. Mis siis nii väga teistmoodi on?
Teine asi mis mind mõtlema pani on see, et pea aegu iga päev öeldakse mulle et ma olen liiga uhke, et abi paluda.. Mis ma siis nüüd tegema peaksin? Ma ei tea.. Tahaks abi, aga ei tea kelle poole pöörduda.. Olen ju saanud nii palju tagasi lööke.. Minu arvates see pole uhkus, mis sunnib mind keelduma abist.. Pigem on see.. Hirm.. Hirm, mitte saada abi.. Viimasel ajal topin lihtsalt klapid pähe, panen peomuusika põhja ja unustan kõik ümbritseva. Nja, ma ei tea enam.. Aga jah..
Reedel käisin Tapal. Tõin venna ära.. Oh jah, see oli ikka päris raske.. Poleks mind olnud, poleks ta vist praegu siin.. Kes teab kus ja kellega ja mis olekus ta oleks praegu.. Martin-Kristjan Kütt oli minu maja juures valves eelmine nädal. Reedel õhtul käisin temaga väljas, hiljem käis ta minu juures telefone laadimas ja värkki. Rääkis mu issi ja empsiga juttu :D Ja kui Kütt korra õues käis siis mu ema hakkas sosistama "Kuule ta päris kena ja pikk poiss" böö, saatsin empsi kohe pikalt selle jutuga. Kütt vaid sõps. :P
Laupäeval käisin teise Martiniga väljas :D tuli autoga Kadrinast koos Keioga :D Njaa, julm :D Üle saja kildi sõitsime maha.. Mõnna oli, vahepeal liitus Edgar ka .. Ilge "pede" teema käis autos, tunnistan, mina olin süüdi selles :D
Martin ka hea mees, vaatab sõidu ajal korra taha, vaatab otsa ja ütleb "tsau"  pshh, totu :)
Igatahes mulle meeldis nendega :P Martin totu veits on, aga elab üle :P
Õhtul käis jälle Kütt külas telefone laadimas :D
Eile aga sõitis Kütt koos oma kaaslastega minema :S :S böö :D
Täna käisin koolis ikka ilusti :D  mõttetu päev oli :S Keemias oli kontrolltöö.. Aga õpetaja ei saatnud mulle nädalavahetusel kordamisküsimusi ja ma ei saanud õppida :S Kirjutasin siis kontrolltöö nurgale oma nime ja "Te saatnud mulle kordamisküsimusi! :)" ülejäänud töö jätsin tühjaks :D jeah :D tark eks :D
Täna käisin ka üle pika aja taas jõusaalis :D jee :D homme ka :D pean pekid trimmi saama :D
Vot, aga ma vist tänaseks lõpetan :)
A Tuuli ja Eliisa jõudsid Portugalist tagasi :) Nii hea oli neid näha :P
Ning veel üks maailmaime sündis :P Vitalja kirjutas mulle :D hah, mingi täpselt neli kuud pole rääkinud :D vapsjee ju :D
Ajab mulle mingit lambi teemat :D
Jaa, ja Anxu ka suht musine, joob salaja rapsiõli :S :S Hans teeb ka rapsiõli pidu :D hahah :D
Oki, tsauka :)
Leanika :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused