Real love stories never have happy endings, because the real love stories never end!


Hei!
Juba on alanud Aprill. Aeg lendab nii kiiresti. 
Laupäeval, 30. märtsil käis Esko mul külas. 
Õpetasin talle 6 tundi matemaatikat, ajee :) Oli nagu matemaatikaõpetaja, peab vist Tapa kooli uueks mata õpsiks minema :D Ega jah, vahepeal tundus olukord suht lootusetu, aga no saime siiski hakkama ja loodan, et talle jäi ikka midagi meelde ka. Laupäeva õhtul läksin kooli, Vaba Lava vaatama koos Meritega. 
Suht jah, vaatasin terve õhtu vaid ühte inimest.. ÕÕÕH :D

Mina ja Merite saime koju ilusti politseiautoga, haha, polnud muuga minna ju :D Ja Merite ei saanud pärast autost välja, sest uks ei tulnud lahti :D Autos mängis Lady Gaga - Alejandro :D hahah :D nice :D

Pühapäeva öösel keerati kella.

Läksin voodisse kell 2:55.. olin veits mõned minutid pikali ja mõtlesin ja vütsin telefoni ja vaatasin, et kell 4:02.. Siis  mul oli et what? paar minutit pikali ja juba tund aega möödas :D haha, suht feil jep, telefoni kell ju keeras ise kella :D hahah :D

Viimasel ajal ma ei saa üldse magada.. Eile öösel magasin 6 tundi, täna öösel 5 tundi.. 

Koolis olles ilge väsimus ja nõrkus.. kohtutav lihtsalt.. Õppida ma ka ei suuda.. 

Keemia esseed kirjutasin ka mitu päeva.. Lihtsalt ei suutnud.. 
Ajaloo arutluse sain õnneks õigeks päevaks valmis. Mu armas Paksu (Rotu) on ka jõle paksuks läinud. Emme söödab kogu aeg teda :P Ta mõnus pontsik juba :P 


Tunnen end tegelikult väga tobedalt. Ei teagi nüüd kas olen armunud või milles asi. Iga nurga peal on keegi, kes ajab oma teemat. Keda siis uskuda?
Teiseks on inimesed kuidagi õelaks muutunud.

Eile ütles üks armas neiu mulle, keda pidasin enda sõbrannaks, et ma olen tundetu inimene ning et ma olen liiga uhke et teistelt abi paluda. 

Ma ei mõista miks ma pean kelleltki abi paluma? Mõttetu on ju abi paluda, kui teistele see nagunii korda ei lähe,

nad mööduvad minust ja mõtlevad "küll temaga saab kõik korda."

No kammoon, ma ei hakka tekitama olukorda, kus teised saaksid mind haletseda. Milleks? Ma parem õpin ise hakkama saama. Kahju, kui mõni inimene peab seda kõrgeks uhkuseks ning tundetuseks.


Ilmselgelt on mul tunded, aga ma ei hakka tervele maailmale karjuma, et ma pole õnnelik.

Eile oli 1. aprill, tegin Rihole sellise aprillinalja, et siiamaani naeran selle üle :D Ta alguk ei uskunud, arvas kohe et aprillinali, aga siis ütlesin "Parem ongi, et Sa ei usu. Küsi homme, siis võtad mind tõsiselt." Hahah, see mõjutas parajalt rihot, siis jäi uskuma, lõpuks tal oli suht suu kinni, ma ei suutnud edasi valetada ja ütlesin "Aprill" :D :D

hahah :D

Täna käisime Meritega Kadrina peal kevadilma nautimas. Pluuse väel tund aega, ajee. jahm, suht tobe taaskord, tean, aga noh lihtsalt pidime :D

Nägime Rakit ja Karmot ka ning ajasime juttu, njh, nad on suht totud nagu tavaliselt :D
Nüüd pean veel homseks aitama klassivennal üht koolitööd teha jnejne, + inkas 30 lauset pähe õppima :D
Masendav :D
Raudselt saan jälle alles kell 2 öösel magama. Ja hommikul suren koolis.
1 kuu ja 1 päeva pärast sünna, ajee : D :D mõnus jeah :D
NB: Igatsen hullult ühte inimest :(( 


Igatahes, ma nüüd siis õppima, olge tublid ja mõnusad :)


Ja võite julgelt tobedaid küsimusi küsida: http://ask.fm/LenskajaVodka
Tsau.
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused