We don't know the value of our moments, until they have become a memory.

Heiyaa!
Tuuli palus, et ma teda oma järgmises blogis tervitaksin, niiet 

HEII TUULI, TERVITUSED SULLE SINNA KAUGELE :) 
PS: Tuuli, venku KT oli raske :S :S
Tegelikult mingi 10 minutit tagasi oli mul põhimõtteliselt tänane blogijutt valmis, see on ka all pool, ja siis mul oli hea tuju.. Kuid ma ei jõudnud blogi avaldadagi, kui mu tuju lihtsalt nulli keerati.. Ei, ma ei süüdista kedagi.. Aga lihtsalt paar sõna öeldakse, ja see teeb vahel ikka nii kuradima palju haiget.. 


Alles siin nädal tagasi laterdasin suure suuga, et olen armunud. Ehk võib-olla tõesti. Või siiski mitte? Võib-olla on see lihtsalt mööduv tunne.. Tahaks loota vaid seda .. 

Sest, et eksisteerida saab ta ju vaid mu unistustes..
Oh jah, igatahes, eelmisel neljapäeval, 4. aprillil käisin Pranglimise
maakondlikel võistlustel, Rakvere gümnaasiumis. Ohjuudas, need tehnilised probleemid rikkusid ikka kõik ära :D Küll kadus internet mitmeks minuks ära, küll pani hiir pange. :D Kui vastus oli näiteks "22" ja vajutasid kaks korda kahe peale, sii tuli automaatselt sinna kolm kahte ja vsjoo kähku vajutasin ju "OK" ja vastus vale :D no camoon :D ostke hiired :D Aa, te tahate teada, kuidas mul seal läks? :D Heh, teise koha sain :P jee :P
Meie klass aga oli maakonna parim pranglija klass, saime esikoha, niiet ärge jamage :D Vutvut :D
Samal õhtul käisin Anksu, Mannu ja Rihoga väljas :D hahah, nad nii vaiksed, pidin kogu aeg midagi ütlema, et seda piinlikku vaikust kaotada :S :S
hah, jube alati kui tahan kirjutada "Riho" kirjutan hoopis "Rohi" :D
hahha :D
Igatahes, esmaspäeval oli toreeee päev :P
Ma istusin rahulikult seltskonnas ja mõtlesin omi mõtteid, kui järsku kõik mu poole vaatasid ja siis Magnus küsib "Solvusid vää?"
Vaatan lolli näoga otsa talle ja küsin "Kuhu?":D
hahah, ma olen ikka vapsjjee totu :)
Esmaspäevast saadik kummitab mind ja Meritet laul Nirvana-Girls :D
hahha, me nagu segased selle järgi :D tobe eksole :D

Ja kunstiõpetaja vihkab mind nagu reaalselt.. Kohutav, ükskõik mida ma teen või ütlen, ta suudab alati mu tuju ära rikkuda.. Kui tahan kardina üles kerida, et päikest klassi lasta siis ta ütleb, et ta ei saa päikesega töötada.. Kui mulle aga päike silma paistab ja ma tahan kardina alla kerida, siis ma ei tohi seda teha, sest tema soovib valgust :D
no cammooon :D
tema vajadused ikka eelkõige, jep :D

Eile rääkisin Hansuga koolis tund aega, kohutav, ma pole elu sees vist nii palju naernud :D Vähemalt ta tegi mu tuju heaks :D PS: ta on SÕBER :)
Täna käisin vahetunnis inkat vastama, kohutav, mu mõtte üldse ei jooksnud.. :S :S Mõtlesin, et saan raudselt 3-e, aga kui õhtul e-kooli läksin vaatas mulle vastu numps "5-" hah jee :)
Aga autoCAD rikub ikka kõik ära :S ma ei oska üldse seda.. võin  no ma oskan, aga ma teen alati mingit keerulist pläma seal ja siis mul läheb nii kaua aega jne.. masendavvvvv -.-
Füüsikas oli kontrolltöö.. Vahetunnis proovisin Kaarliga midagi õppida, aga temaga on võimatu midagi õppida, sest ta vingub kogu aeg nagu vinguviiul.. Igatahes, jätke meelde, ta ütles et kui ma aitan tal selle töö 4 saada, siis ta annab mulle 10 euri :D
Hah, ma ise loodan, et saan 5, sest no ma nägin nii palju vaeva, mul kulus terve vahetund + veel 10 minutit järgisest tunnistki.. põhimõtteliselt tund aega tegin seda tööd..
Ega jah, aa veel uudiseid.. Henri võttis minuga ühendust. Leppisime siis sõpruses kokku :) jee, kohutav mis auto ta endale ostis :S :S aga ilusat värvi :P
Hah, eile õhtul tegin Rihole ilge nalja :D Kohutav, mehel oli peaaegu pisarad silmas telefoni otsas :D Ja kui ütlesin et nali, siis ütles ta surmtõsise häälega "mul hakkas paha, räägime hiljem", pshh hiljem helistas ja ütles et ma ei teeks enam mitte kunagi sellist nalja :D

Oeh, ootan homset päeva juba, sest see tõotab tulla HÄÄ :)
Aga ma täna lõpetan :)
Tsauplau, olge tubli :)
Leanika.

Kommentaarid

Populaarsed postitused