oh kooliaeg, oh kooliaeg



Juhei, minu teine kooliaasta üliõpilasena on alanud. Emotsioonid on suhteliselt positiivsed, sihid on kõrged, eesmärgi on paigas, nüüd ei jää muud üle, kui vaid rõõmsalt koolis käia ja muudkui õppida õppida õppida. 


Oma kolmandat semestrit ja teist kooliaastat alustasin ma juba eile. Hommikul kella üheksa paiku tulid mu vanemad Karl Hendrikule järgi ning viisid ta maale. 
Kell kümme sõitsin ma juba Tapale ja sealt läksin rongile. 

Jõudsin 11:45 kooli, läksin Karolinale vastu, rääkisin kaks sõna juttu ja siis jooksime juba mõlemad tundi. 
Kuna ma olin öösel päris vähe magada saanud, panin ma tunni jooksul päris mitu korda silmi kinni ning unistasin, et ma oleksin oma voodis, oma teki all ja saaksin magadaaaa.
Tund sai läbi, siis sain Karolinaga kokku ja rääkisime juttu. Kõndisin teise klassi juurde siis. Ootasin seal tükk aega, aga kuskil oma kursakaid ei näinud. Siis kirjutasin meie kursuse vestlusesse, et kas meil ikka seal ruumis tund, sain vastuseks, et täna seda polegi. 
No thanks, mina olin just paar päeva tagasi veel vaadanud kuupäevaliselt, et nagu sel ajal oleks see tund olema pidanud. 
Oleksin ma seda, et tund ära jääb, 10 minutit varem teada saanud, oleksin ma jõudnud 14:12 rongile. 
Aga ei. 
Hüppasin esimesel nr 36 bussile ja sõitsin Vineeri peatusesse. Sealt kõndisin mega aeglaselt Kitseküla rongijaama ja seal istusin veel 25 minutit ja ootasin teist rongi. 
JEE.
Täna seevastu pidin ärkama juba 5:15. Kui äratuskell helises, mõtlesin ma veel kolm korda, et laseks esimese loengu üle ja läheks alles teiseks tunniks kooli. Aga lõpuks otsustasin ikka oma tagumendi voodist välja ajada ja sättima hakkata. 
6:20 istusin ma juba autosse ja sõitsin Tapale, kus 6.35 tuli rong. 
Olenemata kellaajast oli rongijaamas tegelikult üllatavalt palju rahvast. 
Kell 7.30 sain rongilt maha. 7.33 pidi minema nr 36 buss, olin arvestanud et sellele ma ei jõua ja mõtlesin et tiksun aeglaselt bussika ja lähen 7.44 bussiga. 
Aga siis mõtlesin kähku ringi ja jooksin täiega bussijaama, minu õnneks jõudis buss 7.34 ja ma jõudsin tänu kiirrooksu tehes ikka bussile. 
Esimene loeng ma jälle suikusin pooleldi unemaailmas. 
Ootasime siis nüüd teist tundi ja siis tuli välja et kuni 20. septembrini seda polegi. 
AITÄHHHHHHHHH, ma oleksin võinud siiski hommikul esimese loengu üle lasta ja magadaaaaaa. 
Aga ma eeskujulik õpilane ronisin ikka kooli. 
Nüüd ma siin istun ja teen aega parajaks, sest uus tund algab alles 12. 

IGAV, oleks siis midgi õppida vms, aga ei, meil ju alles teine päev. :D

Kuidas Teie koolipäevad on möödunud? Kui paljud mu blogi lugejatest käivad TTÜ-s? 

Kommentaarid

  1. Mina alustasin see aasta oma kooliteed TTÜ Mereakadeemias. Olen 2 päeva kohal käinud ja tunnen et see ülikooli teema on hullumeelne. Võid mu blogist rohkem juurde lugeda: http://anettttblog.blogspot.com/ ning ka soovitusi jagada sest olen hetkel ikka päris hirmul :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ülikoolis on äge, TTÜ-s veel ägedam!
      Kui ülikoolis tore poleks, siis arvatavasti istuksin ma rõõmsalt kolm aastat kodus lapsepuhkusel, aga EI, mulle meeldib TTÜ-s. Kõik need toredad inimesed Su ümber - lihtsalt super!
      Kindlasti tšekkan Su blogi ka. Kui on küsimusi või abi vaja, võid iga kell minu poole pöörduda! Aitan meeleldi :)

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused